arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰

توضیحات سرمربی ذوب آهن در مورد خبر بازداشتش پس از دیدار با پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خبر بازداشتش پس از دیدار برابر پرسپولیس که به دنبال حاضر نشدن در نشست خبری مطرح شده بود را رد کرد.

به گزارش انتخاب، منصور ابراهیم زاده در این مورد گفت: تعجب می‌کنم که چنین مطالبی نوشته می‌شود. من نمی‌دانم منبع خبری آنها کجاست اما قطعا این موضوع را هم باشگاه ذوب‌آهن و هم به طور شخصی از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنم. اگر من به نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس نرفتم دلیل خاصی داشت و همانطور که به شما (فارس) گفتم دلیلش این بود که نمی‌خواستم درباره داوری حرف بزنم. می‌خواستم فیلم بازی را ببینم و پس از ارزیابی مشکوک داوری در موردش صحبت کنم. من حاضرم در مورد اینکه چرا به نشست خبری نرفتم رو درو با خبرنگاران صحبت کنم.

معتقدم به عنوان یک عضو فوتبال باید وظایفم را انجام دهم و رسانه‌ها نیز کارهای خودشان را انجام ‌دهند و باید با هم تعامل و ارتباط داشته باشیم. من همیشه بعد از پایان مسابقه در اصفهان بیرون از ورزشگاه می‌ایستم تا تمام بازیکنان از ورزشگاه خارج شوند و برنامه تنظیمی را برای اجرا شدن چک کنند. آن شب نیز من با عسگری معاون باشگاه ذوب‌آهن و آقای یزدی‌زاده یکی از اعضای هیئت مدیره به جلسه هیئت مدیره رفتیم و حتی در آن نشست در مورد پاداش صعود ذوب‌آهن از مرحله چهارم لیگ قهرمانان آسیا بحث کردیم و پس از آن نیز من به خانه برگشتم.

صبح جمعه گذشته در مراسم عقد‌کنان پسر مهدی ‌تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال شرکت کردم و در آنجا اهالی فوتبال همچون خسرو ابراهیمی، دکتر اسلامیان، کربکندی و... دیدم و با هم در مورد مسائل مختلف فوتبال صحبت کردیم. بعدازظهر روز جمعه هم به همراه تیم به فرودگاه امام خمینی آمدم تا راهی کره جنوبی شوم اما ظاهرا همان زمان شایعه شده بود که ابراهیم‌زاده را برای سؤال و جواب برده‌اند.

شاید خاموش بودن تلفن همراه من باعث شد چنین شایعه‌ای منتشر شود. به دلیل حضور یک هفته‌ای در کره جنوبی نیز تلفن همراهم را خاموش کرده‌ام بنابراین، این نمی‌تواند دلیل خوبی باشد. ضمن اینکه دو آدم خاص و برخی از خبرنگاران در همان زمانی که من همراه تیم در فرودگاه بودم با برخی از بازیکنان و حتی خبرنگاران همراه تیم تماس گرفتند و می‌گفتند که مطمئن هستید ابراهیم‌زاده همراه شما به کره‌جنوبی می‌آید که برخی از آنها گفته بودند او اکنون کنار ما است اگر می‌خواهید من تلفن را به ابراهیم‌زاده بدهم تا با خودش صحبت کنید.

حتی وقتی در هواپیما نشسته بودم باز هم خبرنگاری تلفن زد و پرسید آیا شما همراه تیم ذوب‌آهن هستید که من گفتم هم اکنون آماده پرواز است. برای خودم عجیب بود اما زیاد کنکاش نکردم ولی اکنون که یک روزنامه در این مورد مطالبی را منتشر و اقدام به نشر اکاذیب کرده است از نظر قانونی و قضایی این قضیه را پیگیری خواهم کرد.
نظرات بینندگان