arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۶

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای شرق استان تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بارش باران در محورهای شرق استان باعث بروز ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین شده است.

علی سلیمانی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: در حال حاضر، بار ترافیکی به سمت شهرهای شمالی در محور هراز نیمه‌سنگین و در برخی نقاط سنگین است.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز نیمه‌سنگین در جریان است، اما ترافیک در شهرهای عبوری این محورها در برخی ساعات سنگین گزارش شده است.

سلیمانی افزود: بار ترافیکی در محور امام رضا (ع) و محور مواصلاتی حرم به حرم نیمه‌سنگین در جریان است و مشکل خاصی در تردد انواع وسایل نقلیه در این محور وجود ندارد.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: خوشبختانه طی ساعات اخیر حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) رخ نداده و تردد به روانی و در برخی نقاط با تراکم بالا همراه است.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش شدید باران در محورهای شرق استان تهران رانندگان باید فاصله طولی مناسب و ایمن را رعایت کنند؛ زیرا فاصله مناسب یکی از نکات ضروری تردد در جاده‌های کوهستانی است.

سلیمانی تصریح کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگان به‌ویژه در شب‌هنگام و تاریکی هوا صبر و شکیبایی را سرلوحه رانندگی خود قرار بدهند زیرا مطمئناً با رعایت این نکات سفری بدون خطر نقش بسزایی دارد.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: هم‌وطنان در زمان‌های اوج ترافیک و بروز بحران حتی‌المقدور از ورود به محورهای کوهستانی اجتناب کنند و در مناطقی که برای این منظور مشخص شده حضور پیدا کنند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان