arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۰

مصاحبه معنادار علی کفاشیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در مصاحبه ای با تشکر از اعضای هیئت رئیسه گفت: در این چهار سال در حد توانمان به رفع مشکلات فوتبال پرداخته‌ایم. و اگر مشكلي با تاج بوده با متانت در هيئت رئيسه مطرح كرده است . رئیس فدراسیون فوتبال گفت:

اگر مشکلی بین مجموعه نواب رئیس مخصوصا مهدی تاج وجود داشته، در کمال متانت و منطق و با سعه صدر با من و هیئت رئیسه مطرح کرده است.


 علی کفاشیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در تمام مدت فعالیتم در فدراسیون فوتبال کمال همکاری و همدلی را با اعضای هیئت رئیسه در چهارسال گذشته داشته‌ و در حد توانمان به رفع مشکلات فوتبال پرداخته‌ایم.

وی در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اگر هم مشکلی بین مجموعه نواب رئیس مخصوصا مهدی تاج وجود داشته باشد، در کمال متانت و منطق و با سعه صدر با من و هیئت رئیسه مطرح کرده و در تمام موارد، ایشان در صورت تصویب اکثریت اعضا، حمایت کافی از تمامی مصوبات را داشته‌‎اند، لذا از ایشان و تمام اعضای هیئت رئیسه کمال تشکر را دارم.

این مصاحبه در حالی انجام شد که امروز نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در محل این فدراسیون در حال برگزاری است، همچنین فردا در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال قرار است طرحی تصویب شود که طی آن نواب روسای آینده فدراسیون انتصابی خواهد بود، نه انتصابی. دوره ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال دیماه سالجاری به پایان خواهد رسید.
نظرات بینندگان