arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۶

استاندار خراسان‌شمالی: معترضان صف خود را از ضدانقلاب جدا کنند

محمدرضا صالحی گفت: مخالفان نظام جمهوری اسلامی و ساختارشکنان درصدد سوءاستفاده از این اعتراضات هستند، بنابراین لازم است معترضان صف خود را از ضدانقلاب جدا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار خراسان‌شمالی: معترضان صف خود را از ضدانقلاب جدا کنند

استاندار خراسان‌شمالی گفت : معترضان صف خود را از ضدانقلاب جدا کنند.

به گزارش ایسنا، «محمدرضا صالحی» در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به برخی اعتراضات پراکنده در شهرهای مختلف طی روزهای اخیر و لزوم پاسخگویی مسئولان در قبال مطالبات به حق مردم گفت: مخالفان نظام جمهوری اسلامی و ساختارشکنان درصدد سوءاستفاده از این اعتراضات هستند، بنابراین لازم است معترضان صف خود را از ضدانقلاب جدا کنند.

وی افزود: این روزها برخی افراد با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی و کم‌کاری برخی مسئولان، اعتراضاتی داشته‌اند که ما مسئولان هم باید پاسخگوی اعتراضات به حق مردم باشیم اما انتظار این است که معترضان اجازه سوءاستفاده از شرایط را به دیگران ندهند و متوجه تحریکات دشمنان خارجی باشند.

صالحی ادامه داد: همواره تجمع‌های اعتراضی اقشار مختلف مردم را در قبال مسائل گوناگون شاهد بوده‌ایم که با گفت‌وگو حل و فصل شده است.

وی یادآور شد: در این برهه نیز انتظار از نسل جوان به‌ویژه دانشجویان این است که با فرهیختگی و درایت همیشگی خود مسائل را ببینند تا امنیت کنونی در کشور حفظ شود.

برچسب ها: خراسان شمالی
نظرات بینندگان