arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۶

عضو کمیسیون امنیت ملی: چانه زنی در لایحه بودجه مشهود است / بودجه پروژه ریلی کم است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تقدیم به موقع لایحه بودجه به مجلس گفت: یکی از نقاط قوت لایحه بودجه سال 97 این است که همچون سال گذشته به موقع به مجلس تقدیم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تقدیم به موقع لایحه بودجه به مجلس گفت: یکی از نقاط قوت لایحه بودجه سال 97 این است که همچون سال گذشته به موقع به مجلس تقدیم شد.

هادی شوشتری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تقدیم به موقع و در فرصت قانونی لایحه بودجه، یکی از نشانه های رعایت انضباط مالی و پایبندی به قانون است.

* آثار چانه زنی در لایحه بودجه
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به کاهش میزان اعتبارات عمرانی در لایحه بودجه سال 97 گفت: ارقام درلایحه بودجه تکافوی اهداف توسعه ای را ندارد و در این شرایط باید به جای توجه و تمرکز بر سازمان برنامه و بودجه به سازمان های توسعه ای همچون سازمان سرمایه گذاری و نیز منابع بخش خصوصی سوق یابیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی ها از لایحه بودجه حاکی از این است که آثار چانه زنی در لایحه بودجه مشهود است.
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط هر دستگاه اجرایی که محکم تر وارد فرآیند چانه زنی شود موفق تر خواهد بود و بیشتر می تواند بودجه جذب کند.

* بودجه پروژه ریلی کم است
شوشتری با اشاره به اعتبار هفت میلیارد ریالی برای اجرای پروژه مشهد-بجنورد-گرگان گفت: این پروژه ریلی 1.2 میلیارد یورو اعتبار نیاز دارد و این ارقام لایحه بودجه، نمی تواند اهداف توسعه ای استان را محقق کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم در خراسان شمالی که می تواند به توسعه سرعت دهد و جایگاه استان را به طور چشمگیری ارتقا داده و به میانه جدول استان های کشور برساند، پروژه ریلی مشهد-بجنورد- گرگان است.

برچسب ها: بودجه
نظرات بینندگان