arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۰

یک نماینده: احمدی نژاد خودخوری می کند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس در نطق امروزخود چندین بار برای رئیس​جمهور ابراز تاسف کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، علی محمد بزرگواری نماینده کهکیلویه و بویراحمد اگرچه از شجاعت محمود احمدی​نژاد در اجرای قوانینی چون سهمیه بندی بنزین و هدفمندکردن یارانه​ها تشکر می​کرد اما از سکوت وی در قبال موج بیداری اسلامی در منطقه به شدت انتقاد کرد.

وی گفت: درحالیکه اردوغان، این دوره گرد ترکیه​ای از سوی آمریکا ماموریت یافته که انقلاب​های منطقه را لائیک بخواند، رئیس جمهور ما که بعد از سیدحسن نصرالله بیشترین محبوبیت را در منطقه دارد، سکوت کرد و توجهش را به چند نفر معطوف کرده است که مبادا به آنها از گل نازک تر بگویند! او خم به ابرو می آورد و حتی شنیده​ام که در گوشه​ای گریه می​کند و خودخوری می کند!

بزرگواری با بیان اینکه متاسفیم که ما از این بیداری اسلامی استقبال شایسته نکردیم و با فرصت سوزی ایشان، دولت جمهوری اسلامی موضع به جایی اتخاذ نکرد، ادامه داد: هنوز نفهمیده​اید که ولایت مطلقه فقیه مافوق قانون است و شما از قانون حرف می زنید!

این نماینده اصولگرا در بخشی از نطقش از بی توجهی دولت و مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام به قانون جامع ایثارگران، گفت: متاسفانه بنیاد شهید هم عرضه دفاع از حقوق ایثارگران را ندارد و در پیچ و خم گیرهای اداری آنها را می آزارد.

نظرات بینندگان