arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶

ضرر ۳۹ میلیون دلاری «کوین اسپیسی» به نتفلیکس

رسوایی اخلاقی «کوین اسپیسی» که در اواخر سال گذشته میلادی مطرح شد، زیان ۳۹ میلیون دلاری را برای کمپانی نتفلیکس به همراه داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ضرر ۳۹ میلیون دلاری «کوین اسپیسی» به نتفلیکس

رسوایی اخلاقی «کوین اسپیسی» که در اواخر سال گذشته میلادی مطرح شد، زیان ۳۹ میلیون دلاری را برای کمپانی نتفلیکس به همراه داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، کمپانی نتفلیکس اعلام کرد این ضرر میلیون دلاری و هنگفت ناشی از قسمت‌های آماده از سریال «خونه پوشالی» است که پس از رسوایی «کوین اسپیسی» تصمیم به عدم بخش آن گرفته شد.

«کوین اسپیسی» بازیگر برنده اسکار که سابقه درخشانی در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون دارد، یکی از چهره‌های سرشناس دنیای سرگرمی است که در یک سال گذشته با اتهامات آزار و اذیت جنسی روبه‌رو شده است. ابتدا رسوایی اخلاقی «هاروی واینستاین» ـ‌ تهیه‌کننده پرنفوذ هالیوودی ـ بود که آغازگر جنبش بزرگی در آمریکا و دیگر کشورهای جهان شد و تاکنون دامن چهره‌های شاخص دیگری چون «داستین هافمن»، «کیسی افلک» و هنرمندان و نویسندگان دیگری را گرفته است.

«کوین اسپیسی»، برنده دو جایزه اسکار برای فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» است و تاکنون ۱۰ بار نامزد «امی» شده است. وی همچنین در کارنامه‌اش جوایز مهم دیگری همچون «گلدن گلوب»، «تونی» و «بفتا» را نیز ثبت کرده است.

تاکنون بیش از ۳۰ نفر «اسپیسی» را به سوء رفتار اخلاقی متهم کرده‌اند و همین امر موجب شد او از سریال محبوب «خانه پوشالی» که در آن نقش رئیس جمهور آمریکا را بازی می‌کرد کنار گذاشته شود. کمپانی نتفلیکس ساخت این سریال را در ماه نوامبر ۲۰۱۷ به حالت تعلیق درآورد و اعلام کرد فصل ششم نقطه پایانی این این سریال خواهد بود.

تولید فصل پایانی «خانه پوشالی» از سال ۲۰۱۸ در غیبت «اسپیسی» و با همکاری بیش از ۲۰۰۰ تن از دست‌اندرکاران این سریال آغاز خواهد شد. این فصل تنها هشت قسمت دارد و نسبت به فصول قبلی این مجموعه، کوتاه‌تر خواهد بود و تمرکز آن بر ر وی شخصیت «رابین رایت» دیگر بازیگر این سریال خواهد بود.

«ریدلی اسکات» کارگردان آمریکایی نیز چندی پیش شخصیت «کوین اسپیسی» را در فیلم «همه پول دنیا» با بازیگر دیگری جایگزین کرد، گرچه بخش‌های زیادی از فیلم با بازی «اسپیسی» مقابل دوربین رفته بود.

برچسب ها: کوین اسپیسی
نظرات بینندگان