arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
رویترز ادعا کرد:

این "شان پن" بود که باعث آزادی دو امریکایی شد + تصاویر

رویترز به نقل از یک منبع نزدیک به پروسه ی ازادی دو جاسوس امریکایی ادعا کرد: شان پن بازیگر امریکایی در ازادی دو امریکایی نقش ویژه ای ایفا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رویترز به نقل از یک منبع نزدیک به پروسه ی ازادی دو جاسوس امریکایی ادعا کرد: "شان پن" بازیگر امریکایی در ازادی دو امریکایی نقش ویژه ای ایفا کرد.



به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، شان پن بازیگر مشهور امریکایی برای ازادی دو امریکایی به ونزوئلا سفر کرده و در دیدار با چاوز، خواستار میانجیگیری در این مورد شده بود.

معاون وزیر خارجه ونزوئلا به رویترز گفت: پس از اینکه دوستان چاوز در امریکا یا گروهی از روشنفکران مسئله ای آزادی دو امریکایی را با رئیس جمهور در میان گذاشتند، پس از آن، او نیز با محمود احمدی نژاد این قضیه را مطرح کرد.



یک منبع مطلع به رویترز گفت: این روشنفکر امریکایی که موضوع را با چاوز مطرح کرد، "شان پن" بود.

این منبع در ادامه گفت: شان پن خیلی این موضع را دنبال کرد و چندین ماه پیش به کاراکاس پرواز کرد تا این موضوع را با چاوز در میان بگذارد.



سخنگوی شان پن در امریکا این خبر را تایید کرد اما اطلاعات بیشتری در اختیار رویترز قرار نداد.

این منبع گفت: وزارت خارجه امریکا از فعالیت های چاوز برای ازادی دو امریکایی اگاه بود و سعی نکرد که از اقدامات چاوز جلوگیری به عمل آورد.



به گزارش سرویس بین الملل انتخاب Entekhab.IR،شان پن که به دلیل فعالیت های سیاسی و اجتماعی اش مشهور است، تاکنون دو بار برنده ی جایزه اسکار شده است.



به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب Entekhab.IR، شان پن که در کنار بازیگری به فیلمسازی و فیلمنامه نویسی هم مشغول است، یکی از منتقدان جدی دولت بوش به شمار می رفت و نقش ویژه ای در کمک به مردم زلزله زده ی هائیتی ایفا کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
شهاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
2
4
خدااااااااااااااااااااااا آخه این عدالته؟؟!!!!!!!!!!!!!چرا این اینقدر خوشتیپه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمود بينش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
1
0
به نظر من ...يك فكري به حال تورم بالا بكنه لازم نيست پولهاي ما رو اينجوري خرج سفرهاي خارجي بكنه.
نظرات بینندگان