arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

شهردار کرمانشاه: "قطار شهری" پروژه غیرقابل برگشتی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار کرمانشاه اظهار کرد: قطار شهری کرمانشاه پروژه غیرقابل برگشتی است و باید به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، آرش رضایی در آیین بازگشایی تونل قطعه اول قطار شهری کرمانشاه که عصر روزگذشته با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان برگزار شد با اشاره به حفر این تونل در مدت 18 ماه، گفت: خوشبختانه این پروژه با کمترین مشکل انجام شد.

وی از همکاری شورای شهر در انجام این پروژه قدردانی کرد و افزود: شورای شهر قدم به قدم با تصویب مجوزهای لازم، شهرداری و سازمان قطار شهری را در اجرای این پروژه یاری کرد.

رضایی با بیان این‌که اعتبار پروژه قطار شهری کرمانشاه نصف اعتبار پروژه سایر کلانشهرهاست، گفت: با پیگیری استاندار امیدواریم رقم بودجه پروژه سال آینده دو برابر شود.

شهردار کرمانشاه با بیان این‌که حفر تونل فاز اول قطار شهری در چهار قطعه انجام شده است، اظهار کرد: برای حفر این چهار قطعه 60 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به شروع حفر تونل فاز دوم پروژه قطار شهری، گفت: در حال حاضر حفر بیش از 200 متر تونل از میدان آزادی به سمت میدان فردوسی آغاز شده و در حال حاضر وارد خیابان مدرس شده است.

وی افزود: برای پیشرفت کار از محل "سبزه میدان" هم جبهه کاری جدیدی بازشده و کار در حال انجام است.

رضایی با تاکید بر این‌که پروژه "قطار شهری" مسیر غیرقابل برگشتی است، گفت: این پروژه با احداث ستون ها و حفر تونل عملا غیرقابل برگشت است و باید به پایان برسد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم با توجه به وعده رییس جمهور، فاز اول پروژه تا پایان عمر دولت دوازدهم به پایان برسد و مردم کرمانشاه بتوانند مسیر تاقبستان تا میدان آزادی را با قطار شهری تردد کنند.

رضایی تصریح کرد: با عملیات حفر تونل نشان دادیم به جد پای کار هستیم و امیدواریم مسئولین کشوری هم با پیگیری‌های مسئولین استان اعتبار خوبی را به پروژه تخصیص دهند.

نظرات بینندگان