arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

با یک اسکن ساده مرتب ترین خانواده سال باشید

با کمک برنامه هوشمند Quick Peek می توان از طریق برچسب های ذخیره سازی نظم و ترتیبی بی سابقه به وسایل خانه و محل کار داد . ابزاری که برای بسیاری از سیستم های بسته بندی حرفه ای نیز کاربردی است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با کمک برنامه هوشمند Quick Peek می توان از طریق  برچسب های ذخیره سازی نظم و ترتیبی بی سابقه به وسایل خانه و محل کار داد . ابزاری که برای بسیاری از سیستم های بسته بندی حرفه ای نیز کاربردی است .

به گزارش سرویس آی تی «انتخاب» به نقل از گجت فلاو ، سازماندهی وسایل خانه، در کارتن بسته بندی کردن ابزارها و مواردی مشابه، اغلب باعث بروز مشکلاتی بزرگ می شود . درواقع بسته بندی ابزارها یک طرف و تشخیص این که در هر جعبه دقیقا چه وسایلی ذخیره شده یک طرف دیگر . اما اگر بتوان از جعبه های انباری، اسباب کشی و ... یک پوشه دیجیتال تصویری داشت چه؟ به نظر یک آرزو می رسد اما این طور نیست .

ابزار هوشمند Quick Peek  به کاربران کمک می کند، دقیقا مطلع باشند در هر جعبه چه وسایلی را ذخیره کرده اند . برای استفاده از این قابلیت کافیست یک برچسب کد QR  مخصوص را به روی جعبه نصب کرده و با تصویری که از داخل کارتن گرفته اید منطبق کنید ، سپس عکس را در اپلیکیشن ویژه این ابزار در موبایل هوشمندتان ذخیره کرده و هر زمان احساس کردید نیاز به بررسی جعبه ها دارید ، سری به آلبوم خود بزنید .

درواقع با استفاده از این برنامه، شما به سادگی یک عکس از مواردی که در جعبه ها ذخیره کرده اید دارید و نیازی نیست برای گشتن به دنبل وسیله ای خاص کل وسایلتان را به هم بریزید . برچسب های Peek Quick با عکس ها ارتباط برقرار می کنند و بنابراین شما می توانید به سادگی برچسب را اسکن کنید تا ببینید چه چیزی در داخل  جعبه است.

افزون بر تصویر، شما می توانید یک محل و موقعیت مکانی را به برچسب اضافه کنید تا جایی که اقلام خود را قرار داده اید نیز پیدا کنید. این سیستم برای خیره سازی وسایل در انبار ،گاراژ و حتی محل کار مناسب است . استفاده از این سیستم درست مثل این است که  شما برای تمام جعبه های ذخیره سازی شده خود از اشعه ایکس استفاده می کنید .

شما می توانید با کمک این برنامه 10 دلاری حتی فهرستی از اشیاء دلخواه خود نیز تشکیل دهید .

نظرات بینندگان