arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

باگ‌های آیفون هندی شد / آیا اپل وعده خود را تا پایان بهار عملی می‌کند؟

شرکت اپل قول داده که تمامی باگ های تلفن های همراهش را تا قبل از ارائه نسخه  ios.11.3  بر طرف می کند . وعده ای که تحققش  با توجه به حجم بالای شکایت ها کمی سخت به نظر می رسد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل قول داده که تمامی باگ های تلفن های همراهش را تا قبل از ارائه نسخه  ios.11.3  بر طرف می کند . وعده ای که تحققش  با توجه به حجم بالای شکایت ها کمی سخت به نظر می رسد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج ، اپل در حال برنامه ریزی برای رفع مشکلات اپل  و مک او اس است . مشکلاتی که منجر به غیر فعال کردن برنامه ها و آی مسیج می شوند .

نکته عجیب در این میان ظاهر شدن یک لوگوی هندی شامل یک کاراکتر به زبان هندی روی موبایل های آیفون است . این نقص که از اوایل هفته گذشته در برخی از مدل های آیفون ظاهر شده ، از جدیدترین شگفتی های آیفون بازها محسوب می شود.

به محض ظاهر شدن این تصویر روی موبایل کاربر ، تمام برنامه های پیام رسان ، مانند پیام های پیش فرض موبایل، فیس بوک مسنجر و واتس آپ غیر قابل دسترس  می شوند . افزون بر این ها ، این اشکال روی سافاری و برنامه پیام های ساخته شده در مک او اس و از همه بدتر حتی روی ساعت اپل تاثیر منفی  می گذارد.

با همه این ها اپل وعده داده تمامی مشکلات را در نسخه iOS 11.3  برطرف می کند، اپل در گفت و گو با ورج اعلام کرده  قصد دارد نسخه ای از به روز رسانی iOS 11 را به زودی منتشر کند. این  ، به این معناست که احتمالا قرار است نسخه ای موسوم به iOS 11.2.6  یا چیزی مشابه به همین را شاهد باشیم . البته اپل وعده داده مشکلات را در تمام نسخه های بتای فعلی حل می کند .  

اپل  در ماه دسامبرنیز با مشکلات مرتبط با  iOS 11 دست و پنجه نرم کرد . موضوعی که نه تنها اعتبار اپل را کاهش داد، بلکه در سهام شرکت نیز بی تاثیر نبود .  در سال 2015 یک رشته متن کوچک از آی مسیج غیرفعال شد و یک سال بعد در سال 2016 یک ویدیو 5 ثانیه اپل خراب شد.با این حال  گزارش شده که اپل در زمینه قابلیت اطمینان و عملکرد در iOS 12 بر ویژگی های جدید تمرکز کرده است، بنابراین ما نیز امیدواریم که نرخ مشکلات در آینده کاهش یابد .

نظرات بینندگان