arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶

سازمان هواپیمایی: ادعای نماینده مجلس درباره گرفتن چک از خلبان پرواز تهران -یاسوج کذب است/ هیچ خلبانی جان خود و مسافران را به خطر نمی‌اندازد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون سازمان هواپیمایی در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر اینکه از خلبان آسمان چک گرفته شده بود بنابراین او با وجود نامساعد بودن شرایط جوی مجبور به انجام پرواز شده است، تاکید کرد: تمام این اظهارات رد می‌شود.خلبان این پرواز از نیروهای قدیمی شرکت آسمان بوده و از وی هم هیچ چکی گرفته نشده است.

مرتضی دهقان در گفت‌وگو با ایلنا درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره اینکه شرکت آسمان علی رغم هشدارهای هواشناسی مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی اصرار بر انجام پرواز داشته است، گفت: هیچ خلبانی حاضر نمی شود جان خود و مسافران را به خطر بیاندازد.تمام این ادعاها کذب است و ما آن را را رد می‌کنیم.

وی همچنین درباره ادعای دیگر این نماینده مجلس مبنی بر اینکه از خلبان چک گرفته‌اند بنابراین او مجبور به انجام پرواز شده است،تاکید کرد: خلبان این پرواز از نیروهای قدیمی و با تجربه این شرکت هواپیمایی بوده و شرکت آسمان هیچگاه اقدام به چنین کاری با نیروهای باتجربه و با سابقه خود نمی کند.

معاون سازمان هواپیمایی گفت: تمام این ادعاها رد می‌شود چرا که اساسا ادعاهای غیر منطقی هستند که متاسفانه از سوی یک نماینده مجلس مطرح شده است.

یکی از نمایندگان مجلس مدعی شده بود که تعدادی از خلبانان اعلام کرده‌اند شرکت آسمان با دریافت چک از خلبانان ، آنها را مجبور به پرواز می‌کند.

نظرات بینندگان