arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۰۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶

حمله کیهان به فرخ نژاد: فرقی بین بسیجی‌ها با اوباش داعشی قائل نیستید؟

کیهان نوشت: «حمید فرخ نژاد» از بازیگران سینما و «خودکارشناس پندار در همه امور» در توئیتی تأسف برانگیز نوشت...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیهان نوشت: «حمید فرخ نژاد» از بازیگران سینما و «خودکارشناس پندار در همه امور» در توئیتی تأسف برانگیز نوشت: «متاسفانه دیشب به دلیل اشراف منزلم به گلستان هفتم شاهد درگیری گسترده در این محل بودم، شهادت میدم اگر درایت نیروی انتظامی نبود، ماجراجویی آقایان لباس شخصی و عصبانیت دراویش منجر به فاجعه‌ای با تلفات انسانی بالا می‌شد، تشکر می‌کنم از عملکرد عاقلانه و حرفه‌ای نیروی انتظامی و تسلیت میگم به خانواده نیروهای از دست رفته ناجا،کاش عقلای هر دو طرف نقش پررنگ‌تری برای جلوگیری از این دست برخوردها ایفا می‌کردند».

وی در توئیت دیگری هم نوشت: «دیشب از ساعت 9 شب تا 5 صبح از نزدیک شاهد اتفاقات ناگواری بودم که واقعا دردناک و غم انگیز بود.حجم دود و آتش و گاز اشک‌آور و فحش و فریاد بسیار زیاد بود و در دو طرف میدانی که شبیه جبهه‌های جنگ بود آدمهایی با سلاح‌های سرد و با خشم فراوان فریاد می زدند. عده ای حیدر حیدر می‌گفتند و عده ای علی علی، مطمئنم هرکدام دلایل بسیاری داشتند که خود را به حق بدانند و خون طرف مقابل را مباح. اینکه کدام جبهه بر حق بود و کدامیک ناحق منظور نظر من نیست...»

این سلبریتی هیچ تفاوتی میان اراذل و اوباش قمه‌کش و حافظان امنیت کشور قائل نشده و با طعنه و کنایه، تقلا کرده تا نیروهای جان بر کف بسیجی را همسان با اراذل و اوباش داعشی معرفی کند. غافل از اینکه اگر همین نیروهای مخلص نبودند، امثال این سلبریتی هیچگاه فرصت نمی‌کرد تا با فراغ بال بر روی کاناپه نشسته و توئیت بازی کند.

برچسب ها: فرخ نژاد
نظرات بینندگان