arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۶

سفر دختر ترامپ به کره جنوبی/ رسانه ها: شاید حامل پیامی برای کره شمالی است

ایوانکا ترامپ در حالی راهی کره جنوبی شده است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه در توییتی به سفر وی به کره جنوبی برای شرکت در مراسم اختتامیه المپیک زمستانی پیونگ چانگ اشاره کرد و وی را بهترین و باهوش ترین نماینده واشنگتن در این سفر دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایوانکا ترامپ در حالی راهی کره جنوبی شده است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه در توییتی به سفر وی به کره جنوبی برای شرکت در مراسم اختتامیه المپیک زمستانی پیونگ چانگ اشاره کرد و وی را بهترین و باهوش ترین نماینده واشنگتن در این سفر دانست.

به گزارش ایرنا، ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت:دخترم ایوانکا وارد کره جنوبی شد. ما نمی توانیم فردی بهتر یا باهوش تر(از وی)به عنوان نماینده کشورمان داشته باشیم.
ایوانکا ترامپ روز جمعه برای شرکت در مراسم اختتامیه المپیک زمستانی وارد کره جنوبی شد. کاخ سفید با صدور بیانیه ای تاکید کرد که حضور ایوانکا در کره جنوبی، صرفا به نمایندگی از آمریکا انجام می شود. اما جدای از اینکه ایوانکا مشاور رئیس جمهوری آمریکا ا ست، دختر وی نیز می باشد.
نقش دو گانه ایوانکا در کره جنوبی، بی درنگ تصمیم ترامپ برای فرستادن وی به این کشور را در مقام مقایسه با تصمیم کیم جونگ اون رهبر کره شمالی برای فرستادن خواهرش به مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی قرار می دهد.
شاید مقوله سیاست درکره شمالی و آمریکا نقاط مشترک اندکی داشته باشد، اما یک شباهت در دو کشور وجود دارد و آن نفوذ خانواده سیاسیون در سیاست است.
یک هیات عالی رتبه ازکره شمالی نیز در مراسم اختتامیه المپیک زمستانی حضور دارد، اما دولت سئول احتمال ملاقات ایوانکا ترامپ با هیات پیونگ یانگ را بعید دانسته است. گمانه زنی های بسیاری از سوی رسانه ها در کره جنوبی مطرح است مبنی بر اینکه احتمالا ایوانکا در جریان این سفر، حامل پیامی از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای کره شمالی است.
ترامپ روزجمعه توییت های دیگری نیز در صفحه توییتر خود منتشر کرد که یکی از آنها به مبارزه با یک گروه گانگستری اشاره داشت. ترامپ در این توییت نوشت: ماموران سازمان مهاجرت و گمرک ایالات متحده و گشت مرزی هزاران تن از اعضای گروه تبهکار «ام اس - 13» را از بین می برند، اما این قاتلان از طریق السالوادور و مکزیک و همچنین از راه آبی باز می گردند. السالوادور صرفا پول ما را می گیرد و مکزیک باید کمک بیشتری به حل این مشکل کند. ما به دیوار نیاز داریم.
گروه تبهکاران بین المللی ام اس - 13 در زمینه قاچاق مواد مخدر وانسان، روسپی گری، قتل، اخاذی و دیگر اقدامات غیرقانونی فعالیت دارد.
احداث یک دیوار مرزی بین آمریکا ومکزیک برای جلوگیری از ورود مهاجران به ایالات متحده، از جمله شعارهای انتخاباتی دونالد ترامپ بوده است.
رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه توییت دیگری نیز در مورد طرحی مهاجرتی موسوم به «داکا» منتشر کرد و نوشت: برای آندسته از شماهایی که هنوز علاقمند هستیم، دمکرات ها کلا داکا را فراموش کرده اند. این موضوع برای آنها چندان جالب توجه نیست.
گروهی از مهاجران غیرقانونی در آمریکا تحت عنوان «رویاپردازان» زندگی می کنند. رویاپردازان به مهاجرانی اطلاق می شود که در زمان کودکی به طور غیرقانونی به آمریکا آورده شدند و به موجب طرح داکا، از خطر اخراج در امان ماندند.

برچسب ها: دختر ترامپ
نظرات بینندگان