arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حفره های امنیتی اینترنتی تا انحصاری بودن محصول جدید هواوی

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

هفته گذشته سایت مشهور گیت هاب به علت حملات سایبری موسوم به دی او اس با ظرفیت ۱.۳ ترابایت در ثانیه از کار افتاد. اما بعد از ۵ روز این رکورد حمله سایبری هم شکسته شد.

 

تحقیقی جدید نشان می دهد شبکه اینترنت «ال تی ای» حفره های امنیتی متعددی دارد و هکرها می توانند با تجهیزات بسیار ساده ابزار هک شبکه را فراهم و از افراد جاسوسی کنند.

 

شرکت هواوی از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد . این محصول که هواوی میت اس ای نام دارد، قرار است با کیفیت بالا و کارکرد فوق العاده خود کاربران طبقه متوسط را جذب کند.

 

وی چت موفق شده با نزدیک شدن به رقم 1 میلیارد کاربر، تعداد طرفداران خود را به یک رکورد جدید برساند. شرکت مالک وی‌چت، در ماه سپتامبر گزارش داد  تعداد حساب‌های کاربری وی‌چت سالانه ۱۵.۸ درصد افزایش پیدا می کند. همان‌طور که پیش از این گزارش شده بود، وی‌چت روزانه ۹۰۲ میلیون کاربر دارد و هر روز نزدیک به ۳۸ میلیارد پیام در این پلتفرم فرستاده می‌شود.

جدیدترین محصول شرکت ال جی یعنی ال جی ایکس 4 در شرایطی رونمایی شد که رسانه ها خبر از احتمال ورود این محصول تنها در بازارهای کره جنوبی داده اند. موضوع انحصاری بودن ارائه موبایل ها در بازار چندان جدید نیست، اما شاید بسیاری از افراد انتظار نداشتند این موضوع در خصوص محصول جدید ال جی نیز صدق کند.

نظرات بینندگان