arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
یدالله صادقی:

برخورد با متخلفان بازار عید تشدید شد/ آژانس‌های مسافرتی زیر ذره‌بین

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها به عنوان بخشی از ستاد تنظیم بازار شب عید فعالیت می‌کنند که در این میان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تدابیر اندیشیده شده برای صدور حکم متخلفان بازار ایام عید در محل وقوع تخلف خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخورد با متخلفان بازار عید تشدید شد/ آژانس‌های مسافرتی زیر ذره‌بین

یدالله صادقی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای نظارت بر بازار شب عید گفت: امسال استانداری رئیس ستاد تنظیم بازار بوده و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز به همراه وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌هایی که به نوعی در بازار و تنظیم بازار دست دارند، به عنوان عضو این ستاد فعالیت خواهند کرد.

به گزارش انتخاب؛ وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای تامین کالا و برگزاری نمایشگاه های نوروزی انجام شده است که بر این اساس پنج نمایشگاه در تهران و ۱۵ نمایشگاه استان تهران برگزار شده است که این نمایشگاه ها کالاهای مورد نیاز مردم را با تخفیف ۱۵ درصدی نسبت به بازار عرضه می‌کنند.

آژانس‌های مسافرتی زیر ذره‌بین ستاد تنظیم بازار

صادقی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد سفرهای نوروزی اظهار کرد: در ستاد سفرهای نوروزی نیز کمیته‌های مختلفی تشکیل شده که یکی از کمیته‌های این مجموعه، کمیته نظارت بر خدمات مسافرتی است؛ به گونه‌ای که در آن کلیه خدماتی که توسط شرکت های دولتی، تعاونی و خصوصی ارائه می شود توسط بازرسان کنترل خواهد شد. از جمله واحدهای مدنظر، واحدهای حمل و نقل و آژانس های مسافرتی فروشنده بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس است.

وی افزود: گشت‌های مشترکی نیز همراه اداره کل تعزیرات حکومتی ترتیب داده شده که دستگاه‌هایی مانند سازمان استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و امثال اینها در طرح مشارکت خواهند کرد و نسبت به کنترل کالا و عرضه خدمات اقدام می‌کنند.

صدرو بدون تاخیر حکم متخلفان بازار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در ادامه با اشاره به نحوه عملکرد تعزیرات حکومتی در گشت‌های نوروز بیان کرد: ترتیب داده شده است که تخلفات ناهنجاری که توسط گشت‌های مشترک دیده می‌شود درجا رسیدگی و حکم آن در محل تخلف توسط تعزیرات حکومتی صادر شود.

وی درباره نحوه عرضه میوه شب عید نیز گفت: بخشی از بازار مربوط به آماده سازی و عرضه میوه شب عید است که تا مرحله تامین و دپو در انبارهای عمده فروشی شهر بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است و حمل و نقل از محل انبارها تا محل عرضه به واحدهای صنفی برمی‌گردد که تحت پوشش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران انجام خواهد شد و از طریق غرفه‌های میوه و تره بار شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران توزیع خواهد شد. البته این سازمان وظیفه نظارت بر قیمت ها را نیز بر عهده دارد.

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان