arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
پایانی برای یکی از مشهور ترین هکرهای جهان

آدریان لامو در 37 سالگی درگذشت

آدریان لامو، یکی از مشهور ترین هکرهای دنیای تکنولوژی، که سابقه هک سیستم هایی مثل ویندوز، یاهو، گوگل و ... را دارد در سن 37 سالگی درگذشت .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آدریان لامو، یکی از مشهور ترین هکرهای دنیای تکنولوژی، که سابقه هک سیستم هایی مثل ویندوز، یاهو، گوگل و ... را دارد در سن 37 سالگی درگذشت .

 به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از زد دی نت، این هکر مشهور آمریکایی، با استعداد خیره کننده خود در اوایل سال 2000 شهرتی فراوان برای خود کسب کرده بود.

خانواده لامور، با انتشار بیانیه ای خبر درگذشت او را منتشر کرده و نوشتند؛ "با غم و اندوه فراوان و قلبی شکسته، به تمامی دوستان و همکارانی که وی را میشناختندف اعلام می کنیم که پسر محبوبمان را از دست داده ایم . "

این هکر و تابعیتی(آمریکایی / کلمبیایی ) در ویشیتای  کانزاس ساکن بود، عمده شهرت وی  در سال 2000 با دستکاری در سیستم های نیویورک تایمز، مایکروسافت و یاهو، کسب شد. خرابکاری هایی  که بعدها  به خاطرشان محکوم و البته به شدت مشهور شد .

اخیرا نیز لامو یک سامانه چت اینترنتی زیرزمینی ویژه هکرها راه اندازی کرده بود که در آن با دوستان و همکاران سابق خود، چت می کرد و البته لایه لایه اطلاعات طبقه بندی شده را به اشتراک می گذاشتند .

آدریان لامو در 37 سالگی درگذشت

جالب تر این که وی حتی با یکی از افسران رسمی ، ایالات متحده رفاقتی صمیمانه برقرار کرده و از طریق او به برخی اسرار ارتش نیز دسترسی داشت. در نهایت نیز این حرکت باعث شد دوست وی به 35 سال زندذان محکوم شود که در سال آخر دولت اوباما این حکم تخفیف یافت .

به هر ترتیب درگذشت این هکر جوان و با استعداد برای بسیاری از هکرها و فعالان عرصه تکنولوژی در جهان مهم است و تعداد زیادی از صفحات اینترنت امروز را با عکس لامو شروع کرده اند.

نظرات بینندگان