arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

احوال‌پرسی تلفنی بن‌علوی از ظریف

در پی کسالت وزیر خارجه کشورمان همتای عمانی‌اش امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با ظریف جویای احوال وی شد و برایش آرزوی بهبودی و سلامتی عاجل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به دنبال کسالت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و لغو دیدار امروزش با همتای عمانی، یوسف بن علوی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با ظریف جویای احوال وی شد و برایش آرزوی بهبودی و سلامتی عاجل کرد.

به گزارش انتخاب؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این اظهار داشت: با توجه به تداوم کسالت شدید آقای ظریف وزیر امور خارجه که از دیروز آغاز و منجر به بستری شدن چند ساعته ایشان در بیمارستان شد و نیز نیاز به استراحت مطلق طبق تجویز پزشک معالج، کلیه برنامه‌ها و ملاقات‌های دیروز و امروز ایشان از جمله با همتای عمانی آقای یوسف بن علوی - که به امروز موکول شده بود - لغو شد.

قاسمی افزود: وزیر امور خارجه عمان که در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی در ایران حضور دارد تاکنون با مقامات مختلف کشورمان از جمله ریاست مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدارهای ثمر بخشی داشته است و ظهر امروز نیز به حضور آقای حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان خواهند رسید. وزیر امور خارجه عمان همچنین در ضیافت ناهاری که به افتخار ایشان ترتیب داده شد شرکت خواهد کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در هفته‌ای که گذشت به پاکستان، آذربایجان و قزاقستان سفر کرده بود و برنامه‌های فشرده‌ای در این سفرها داشت.

منبع: فارس
نظرات بینندگان