arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

اراضی عباس‌آباد مقصد نخست گردشگران تهران در نوروز ۹۷

مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری اراضی عباس آباد از اجرای برنامه "عید شرقی" ویژه نوروز ۱۳۹۷ با محوریت خانواده خبر داد و ابراز امیدواری کرد عباس آباد به مقصد نخست گردشگری پایتخت در ایام نوروز تبدیل شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری اراضی عباس آباد از اجرای برنامه "عید شرقی" ویژه نوروز ۱۳۹۷ با محوریت خانواده خبر داد و ابراز امیدواری کرد عباس آباد به مقصد نخست گردشگری پایتخت در ایام نوروز تبدیل شود.

سید محمد حسین حجازی اظهار داشت: بوستان نوروز و میدان مشاهیر با اجرای نمایش های متنوع میدانی، جشن های شبانه، شهر کودک، نمایشگاه هنر بومی ایران و اجرای برنامه های شاد از ۲ تا ۱۲ فروردین هر شب میزبان شهروندان تهرانی و سایر استان هان ها خواهد بود.

 

وی افزود: توجه و اهتمام جدی به گردشگری شهری به ویژه گردشگری شبانه مبنای برنامه ریزی اجرای برنامه عید شرقی تا ساعت ۲۴ بوده است.

 

به گفته مدیر عامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد، اجرای نمایش های متنوع میدانی در بوستان حضرت ابراهیم (ع) یا آب و آتش، پل طبیعت و چند نقطه پر تردد، جشن های شبانه با محوریت خانواده و اجراهای مختلف هنری از جمله دوبله انیمیشن های جذاب، اجرای موسیقی کودکانه و ... از جمله برنامه های چهارمین جشنواره عید شرقی است که این بخش هرشب از ۱۷ تا ۱۹ و ۲۰ تا ۲۲ به اجرای برنامه می پردازد.

 

حجازی افزود: در نمایشگاه هنر بومی ایران شاهد عرضه صنایع دستی و سنتی همچنین سوغات اقوام ایرانی هستیم. اجرای غرفه به سبک معماری استان ها به همراه سیاه چادرهای عشایر و عرضه محصولات غذایی عشایر از بخش های نمایشگاه هنر بومی ایرانی است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب میزبان علاقه مندان است.

 

وی همچنین به شهر کودک اشاره کرد و بازی های هوش ویژه گروه سنی ۵ تا ۱۰ سال، بازی های ساختنی، بازی های فکری مانند جورچین و معمایی را از دیگر بخش های نمایشگاه امسال برشمرد و تاکید کرد: بازی های خانوادگی یکی از جذاب ترین بخش هایی است که امسال طرحی شده تا کودکان در کنار خانواده و والدین خود به بازی بپردازد.

حجازی تصریح کرد به مناسبت روز ۱۲ فروردین و روز ملی پرچم هم ویژه برنامه ای تدارک دیده شده است.

سه دوره پیشین جشنواره عید شرقی با استقبال بی نظیر شهروندان پایتخت و سایر استان ها مواجه شده است و امسال نیز در چهارمین دوره این جشنواره پیش بینی و تدابیر لازم برای میزبانی شایسته از هم میهنان تدارک دیده شده است.

نظرات بینندگان