arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

نماینده دادستان: شکستگی دست «محمد ثلاث» ربطی به حادثه گلستان هفتم ندارد

سرپرست دادسرای جنایی تاکید کرد: شکستگی دست محمد ثلاث برای قبل است و ربطی به حادثه ندارد. متهم می‌گوید متوجه نبوده است چطور به سمت چپ راست منحرف می‌شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 نماینده دادستان در پرونده شهادت سه تن از ماموران ناجا در ماجرای خیابان گلستان با رد ادعای متهم در جلسه امروز گفت: شکستگی دست وی برای قبل است و ربطی به حادثه ندارد.

به گزارش انتخاب؛ قاضی شهریاری در حاشیه دادگاه محمد ثلات در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز پس از اخذ دفاعیات از متهم و وکیل او، ختم رسیدگی اعلام شد و دادگاه مکلف است ظرف مهلت قانونی رای را صادر و ابلاغ کند و آنها نیز می‌توانند به حکم اعتراض کنند و اعتراض آنها به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

نماینده دادستان در پرونده شهادت سه تن از ماموران ناجا در ماجرای خیابان گلستان هفتم یادآور شد: ظرف یک هفته باید رای صادر شود و بعد از ابلاغ ظرف ۲۰روز قابل تجدید نظر است.

سرپرست دادسرای جنایی تاکید کرد: در جلسه امروز متهم به سمتی پیش می‌رفت که اقدامات خود را انکار کند درصورتی که از روزی که این اتفاق رخ داد من شخصا حضور داشتم و اعترافات او را دیدم. شکستگی دست وی برای قبل است و ربطی به حادثه ندارد. متهم می‌گوید متوجه نبوده است چطور به سمت چپ راست منحرف می‌شده است.

وی ادامه داد: یک سازمان دهی وجود داشته و این ماجرا را کنترل می‌کردند. فیلم حادثه و اعترافات متهم موجود است حال شاید وظیفه متهم انکار کرده‌های خود باشد اما دادگاه به موارد موجود در پرونده توجه می‌کند.

قاضی شهریاری در پایان گفت:‌قاضی گفت که این تکمیل ترین پرونده است. ما ظرف ۴۸ ساعت تحقیقات را انجام دادیم و سلامت روحی متهم هم مشخص است. اینکه می‌گوید این موضوع را به کارشناس ارجاع شود منطقی نیست. وی می‌داند چگونه رانندگی کند. او ۱۵ سال راننده بوده و تهاجم او عمدی بوده است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان