arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

علیرغم کارشکنی های ترامپ برودکام رکورد زد /5.33 میلیارد دلار سود در یک فصل

علیرغم این که دونالد ترامپ مانع از پیوستن برودکام به کوالکام شد، اما این شرکت با امار و ارقام نشان داد حتی در وضعیت قغلی نیز رکوردی خیره کننده دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرغم این که دونالد ترامپ مانع از پیوستن برودکام به کوالکام شد، اما این شرکت با امار و ارقام نشان داد حتی در وضعیت قغلی نیز رکوردی خیره کننده دارد.

به گزارش سرویس ای تی انتخاب به نقل از سی نت، شرکت برودکام موفق شده رکوردی قابل توجه در خصوص نرخ سود خود ثبت کند.

این موضوع نشان می دهد برودکام به سیاست های ترامپ وابستگی ندارد و به طور مستقل نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد. جالب است که بخش عمده‌ای از درآمد برودکام در فصل گذشته، به واسطه واحد تجهیزات ارتباطات بی‌سیم این شرکت به‌دست آمده است.

افزون بر این ها، واحد سیستم‌های ذخیره‌سازی سازمانی برودکام نیز با کسب درآمد ۹۹۱ میلیون دلاری، رشدی ۴۰ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرد؛ در حالی که «سایر واحدها در کنار بخش صنعتی» با رشد ۳۹ درصدی، حدود ۲۵۱ میلیون دلار درآمدزایی کرده‌اند.هاک‌ تن، مدیرعامل برودکام در بیانیه‌ای در این خصوص می‌گوید:

طی سه‌ماهه‌ی دوم، کاری خود  تقاضای بسیاری در حوزه دیتاسنترها برای محصولات شبکه و سیستم‌های ذخیره‌سازی داشتیم در نتیجه  برای جبران کاهش فصلی شدید درآمد در بخش بی‌سیم، بازیابی فصلی را در تجهیزات پهن‌باند پیش‌بینی می‌کنیم. افزون بر این ها، انتظار داریم افزایش سود ناخالص، جریان نقدی آزاد فراتر از هدف بلندمدت ۴۰ درصد از درآمد را برای ما به ارمغان آورد.

نظرات بینندگان