arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۱ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از خودروهای خودران نیسان تا به روز رسانی اینستاگرام

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

شرکت فیسبوک توسط کره جنوبی به پرداخت غرامتی 396 میلیون یوانی، برابر با 370 هزار دلار جریمه شد .این جریمه به سبب نقض قوانین مرتبط با شبکه های اینترنت است . مشروح خبر را اینجا بخوانید .

 

نسخه جدید اینستاگرام ، این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده تا لینک یا هشتگ های دلخواه خود را به بخش بیو اضافه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

شرکت اچ تی سی از عرضه دو گوشی میان رده جدید به نام های دیزایر ۱۲ و دیزایر ۱۲ پلاس خبر داده که به ترتیب ۵.۵ و ۶ اینچی هستند.

 

وزیر ارتباطات با اعلام خبر پیوستن به چالش بی زباله، از محدودکردن استفاده از ظروف یکبارمصرف غیرضروری در وزارت ارتباطات خبر داد.

 

وزیر ارتباطات از تشکیل تیم داوری از دستیاران جوان خود برای معرفی محصولات خوب و با کیفیت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در عمل به شعار امسال (حمایت از کالای ایرانی) خبر داد.

 

شرکت نیسان موتور که از مدت ها پیش روی خودروهای خودرانش موسوم به  easy ride  متمرکز بود، اکنون پس از ناکامی خودروی اوبر، دور تازه ای از تبلیغات را برای خودران هایش آغاز کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

استرالیا قصد دارد برای افزایش امنیت و ارتقای ترفندهای ضدجاسوسی کشور خود از همکاری یک شرکت روسی بهره بگیرد. این همکاری در حوزه های آموزش و ارتقای سطح امنیت عمومی کاربران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان