arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۷

سائلام: مقابل ذوب‌آهن هر دقیقه گل نخوردن یک امتیاز است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید تیمش برای فرار از بحران لیگ هفدهم باید بتواند هفته آینده مقابل سپاهان به برتری برسد.

به گزارش ایسنا، ارتوئرزل سائلام سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست سه بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: در مقابل تیم خوبی مثل ذوب آهن هر دقیقه که گل نمی‌خورید می‌تواند امتیازی متفاوت ایجاد کند باز هم در این بازی با یک اشتباه در خط دفاع بازنده به رختکن رفته‌ایم.

او ادامه داد: در نیمه دوم تلاش کردیم به گل برسیم اما اینگونه نشد. بازی هفته بعد با سپاهان را باید ببریم تا شرایط به وجود آمده در جدول را از بین ببریم. باید برای ماندن در لیگ بجنگیم.

سرمربی تراکتورسازی افزود: البته نمی‌خواهم به دلیل داشتن تعداد زیادی مصدوم و محروم عذر و بهانه بیاورم اما چهار بازیکن اصلی ما در زمین نبودند و این باعث شد در ارتباط تیمی به مشکل بخوریم و نتوانیم حملات زیادی را روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کنیم. امروز مجبور شدم بازیکن ۱۹ ساله به میدان بیاروم تا نتیجه را عوض کند. لیگ هفدهم برای تراکتورسازی با مشکل شروع شد و همانگونه نیز ادامه پیدا کرد. امیدوارم بازی بعدی را ببریم تا یک نفس راحت بکشیم.

او درباره داوری این دیدار گفت: نیازی نیست درباره داوری چیزی بگویم و حرفی بزنم. همه شرایط داوری را دیدند متاسفانه خیلی وقت است که شرایط داوری‌ها اینگونه است.

سائلام در پاسخ به سوالی مبنی بر رضایت خودش از زمان حضور در تراکتورسازی تصریح کرد: با امکاناتی که داریم سعی کردیم بهترین کارها را انجام دهیم. ۱۰ بازی انجام دادیم و تنها در دو بازی بد بودیم در بقیه بازی‌ها خوب بازی کردیم. متاسفانه با این کادر محدود قدرت حمله زیادی نداریم اما باید بگویم در حالت کلی راضی هستم.

سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی در پاسخ به تمدید قرارداد آلمیدا دروازه برزیلی تیمش گفت: جردی دروازه‌بان خوبی است و شاید بخواهد قراردادش را تمدید کند. این مسئله در حیطه کاری مدیرعامل است.

نظرات بینندگان