arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷

رزرو اتاق‌های هتل فضایی لوکس آغاز شد / با پرداخت 10 میلیون دلار در فضا اتاق اجاره کنید!

هتل فضایی لوکس رسما فرایند رزرواسیون خود را اغاز کرده است . هتلی که قرار است سال 2021 میزبان مهمانان خود باشد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

هتل فضایی لوکس رسما فرایند رزرواسیون خود را اغاز کرده است . هتلی که قرار است سال 2021 میزبان مهمانان خود باشد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، رزرواسیون هتل فضایی لوکس از ساعاتی پیش آغاز شده و کاربران با پرداخت 10 میلیون دلار حق رزور یک اتاق در این هتل لوکس را دارند.

اعلامیه شرکت در این هتل که با نام هتل مدولار وابسته به "ایستگاه آرورا" مشهور شده ابتدا در سن خوزه کالیفرنیا مطرح شد . این هتل لوکس می توان در هر سفر خود میزبان 6 مسافر و 2 خدمه باشد . بر اساس برنامه های اولیه در هر 90 کیلومتر یک توقف گاه برای هتل وجود خواهد داشت .

اما این سفرفضایی آفرهایی ویژه هم دارد برای مثال ؛ گردشگران ثروتمند فضایی برای اقامت 12 شبانه روز می توانند  9.5 میلیون دلار برای هر نفر اضافه پرداخت کنند.

فرانک بونگر مدیر عامل شرکت بلومبرگ در خصوص این طرح گفت: "ما در حال فروش تجربه فضانوردی به کاربران هستیم.افرادی که عاشق فضانوردی هستند اما دانش این کار را ندارند و شهروند عادی جامعه هستند.

مهمانان این هتل شگفت انگیز باید پیش از شروع سفر ، یک رژیم آموزش سه ماهه را شامل دوره های آنلاین پشت سر بگذارند.این شرکت می گوید: "از لحاظ فنی تا 2 سال زمان لازم است تا افراد برای پرواز آماده شوند اما ما به سبب محدودیت های زمانی و سرمایه ای روی سه ماه توافق کرده ایم "

این فضاپیما حدود 34 فوت طول و 14 فوت عرض دارد و یک جت اختصاصی نیز  خواهد داشت. مهمانان این سفر لوکس قادر خواهند بود تا جاذبه ی حضور در فضا را تجربه کنند، خورشید را 16 بار در روز تماشا کنند، در آزمایش های تحقیقی شرکت کنند و حتی در یک کلوودک واقعیت مجازی شرکت کنند.

جالب است بدانید مدیران این شرکت کارکنان سابق ناسا هستند که در ایستگاه فضایی بین المللی کار می کنند. بونگر می گوید طراحی ایستگاه آرورا با تنظیمات راه اندازی فعلی مانند آنچه که توسط  اسپیس ایکس مورد استفاده قرار می گیرد، کار خواهد کرد. او همچنین امکان همکاری با یک سازمان فضایی دولتی را پیشنهاد کرد.

این شرکت اعلام کرد در آینده نزدیک به سرعت  پیشرفت خواهد کرد . اما نظر شما به عنوان یک شهروند ایرانی چیست ؟آیا سفر به فضا می تواند به همین سادگی باشد ؟ آیا با این وضعیت گرانی دلار می توانیم انتظار داشته باشیم یک ایرانی هم بین مسافران این هتل لوکس باشد ؟

 

نظرات بینندگان