arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آغاز رزرو هتل فضایی تا سرویس پستی هوایی آفریقا

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

نتایج نظر سنجی انجام شده توسط موسسه YouGov نشان می دهد که اغلب جوانان  ایالات متحده اطلاعاتی بسیار ابتدایی و  اندک در خصوص جهان، دانش و فناوری دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گجت تصفیه هوای bizond  یکی از جدیدترین محصولاتی است که برای مقابله با آلودگی هوا رونمایی شده است. محصولی که دو خصلت کاربردی و کم حجم بودن را همزمان دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرلی سندبرگ به عنوان یکی از مدیران سرشناس و ارشد فیسبوک و فردی که به عنوان دست راست مارک زاکربرگ شناخته می شود پیش از حضور زاکربرگ در کنگره به رسانه ها پاسخ برخی سوالات را ارائه کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت شیائومی برای بیدار کردن خوش خواب ها، یک ساعت هوشمند جدید طراحی کرده است. ساعتی که هوشمندانه بر اساس ریتم خواب کاربر مدیریت می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تا 2 روز دیگر مدیر فیسبوک طی جلساتی پیاپی باید در برابر کنگره برای رسوایی کمبریج آنالیتیکا پاسخگو باشد .اما برخی نسبت به این جلسه خوشبین نیستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید .

هتل فضایی لوکس رسما فرایند رزرواسیون خود را اغاز کرده است . هتلی که قرار است سال 2021 میزبان مهمانان خود باشد .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سرویس پستی آمازون ،به سیستم هوشمند رصد ایمیلی مجهز شد. بر این اساس افراد می توانند روند ارسال مرسولات خود را به شکل تصویری و از طریق ایمیل بررسی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سرویس پستی موسوم به زیپلاین که با کمک پهباد اقدام به ارسال محموله های هوایی می کند برای تسهیل ارسال کالا در آفریقا رونمایی شد. فیلم این خبر را اینجا ببینید.

یکی از جدیدترین مدل های شرکت لامبورگینی  در جریان یک رکورد گیری جالب موفق شد از 2 هزار و 250 متر ارتفاع کوه در منطقه آمپزو صعود کند . فیلم این خبر را اینجا ببینید. 

نظرات بینندگان