arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷

«آیفون رد» در راه است/یک مژده عالی برای علاقه مندان به رنگ قرمز

شرکت اپل تا چند ساعت دیگر از جدیدترین نسخه آیفون خود به نام آیفون رد رونمایی خواهد کرد و همانطور که از نام این محصول مشخص است، قرار است قرمز رنگ باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل تا چند ساعت دیگر از جدیدترین نسخه آیفون خود به نام آیفون رد رونمایی خواهد کرد و همانطور که از نام این محصول مشخص است، قرار است قرمز رنگ باشد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، امروز روزی است که بسیاری از کاربران علاقه مند به محصولات اپل انتظارش را می کشیدند.وعده رونمایی از جدیدترین محصول شرکت اپل در شرایطی محقق می شود که رنگ این محصول قرمز خواهد بود.

اما اگر انتظار دارید این محصول جدید واجد اطلاعات فنی و ویژگی های منحصر به فردی باشد، سخت در اشتباهید. قرار نیست آیفون جدید چیزی فراتر از آیفون 8 و یا 8 پلاس باشد، اما در عین حال می تواند به علت رنگ بندی جدیدش دل بسیاری از مخاطبان را به دست آورد .

این فروش مجدد می تواند در حکم یک استارت تمرینی برای اپلی باشد که فروش آیفون های 7 و 7 پلاس قرمز رنگ را از مدتی پیش متوقف کرده است. با این وجود می توان انتظار داش پس از آیفون 8 قرمز نوبت به آیفون 10 رد نیز می رسد .جالب است بدانید بخش عمده فواید فروش آیفون رد طی سال گذشته میلادی صرف درمان بیماری های خاص و حساس شد .باید دید افزون بر این محصول آیفون از چه محصولات جانبی دیگری رونمایی می کند . چرا که این جزو عادات این شرکت است.

به نظر شما این آیفون های قرمز رنگ با ورود به بازار ایران برای کدام دسته از مخاطبان جذاب خواهند بود ؟ مخاطبان پرسپولیسی و استقلالی به یک اندازه به فروش آیفون رد در ایران کمک می کنند ؟

نظرات بینندگان