arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷

شگفتی امروز؛ روحانی در سخنرانش اش، جمله ای از «افزایش قیمت دلار» و «بحران ارزی» نگفت! + فیلم

انتخاب - صبح امروز که سخنرانی روحانی در مراسم ملی فناوری هسته ای آغاز شد، انتظار این بود که او در برابر خیل عظیم انتقادات و نگرانی های مردم ، حامیان و منتقدانش، جمله ای به زبان آورد تا شاید، اندکی از فشارها کاسته شود، اما چنین نشد! روحانی که در ایام انتخابات ریاست جمهوری، با زبان طعن و شوخی، از افزایش ساعتی قیمت دلار در دوران احمدی نژاد سخن به میاد آورده بود، چندی پیش در مصاحبه با تلویزیون به مردم قول داد که قیمت دلار، بیش از این بالا نرود! آن ایام قیمت دلار، 4700 تومان بود! وقتی مجری (رشیدپور) از او پرسید که قیمت دلار 4750 شده، اندکی برافروخته شد و با کنایه به مجری گفت: حالا اینگونه هم که شما می گویید نیست...!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شگفتی امروز؛ روحانی امروز در مورد «دلار» حرف نزد!

در شرایطی که افزایش نرخ دلار باعث شگفتی و ناراحتی شدید مردم و نگرانی کارشناسان اقتصادی را فراهم آورده، تصور می شد امروز رییس جمهور چند کلمه ای در مورد این اتفاق سخن کند.

به گزارش «انتخاب»، صبح امروز که سخنرانی روحانی در مراسم ملی فناوری هسته ای آغاز شد، انتظار این بود که او در برابر خیل عظیم انتقادات و نگرانی های مردم، حامیان و منتقدانش، جمله ای به زبان آورد تا شاید، اندکی از فشارها کاسته شود، اما چنین نشد!

روحانی که در ایام انتخابات ریاست جمهوری، با زبان طعن و شوخی، از افزایش ساعتی قیمت دلار در دوران احمدی نژاد سخن به میاد آورده بود، چندی پیش در مصاحبه با تلویزیون به مردم قول داد که قیمت دلار، بیش از این بالا نرود! آن ایام قیمت دلار، 4700 تومان بود! وقتی مجری (رشیدپور) از او پرسید که قیمت دلار 4750 شده، اندکی برافروخته شد و با کنایه به مجری گفت: حالا اینگونه هم که شما می گویید نیست...!

نظرات بینندگان