arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۷

اژه ای: حکم جلب مرتضوی صادر شده، ولی هنوز گیرش نیاورده‌اند

داغ ترین قسمت نشست دیروز جایی بود که در انتهای جلسه سراغ حجت الاسلام اژه‌ای رفتیم و از او درباره اجرای حکم سعید مرتضوی سوال کردیم. اژه ای در پاسخ کوتاه خود در حالی که برای رفتن عجله داشت و محل سالن را ترک می‌کرد، گفت: حکم جلبش صادر شده ولی هنوز متأسفانه گیرش نیاورده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اژه ای: حکم جلب مرتضوی صادر شده ولی هنوز گیرش نیاورده اند

روزنامه خراسان نوشت: یکی دیگر از جلسات پرسش و پاسخ تفصیلی بین سخنگوی دستگاه قضا و دانشجویان این بار هم در دانشکده علوم پزشکی مشهد برگزار شد؛ جلسه ای داغ با سوالات و البته پاسخ هایی داغ. حجت الاسلام اژه ای چند ماهی است که در رویه ای قابل تحسین به میان دانشجویان می آید تا رو در رو و از نزدیک پاسخ‌گوی دغدغه ها و سوالات آن‌ها باشد.

داغ ترین قسمت نشست دیروز اما جایی بود که در انتهای جلسه سراغ حجت الاسلام اژه‌ای رفتیم و از او درباره اجرای حکم سعید مرتضوی سوال کردیم. اژه ای در پاسخ کوتاه خود به خبرنگار خراسان در حالی که برای رفتن عجله داشت و محل سالن را ترک می‌کرد، گفت: «حکم جلبش صادر شده ولی هنوز متأسفانه گیرش نیاورده اند، حالا نمی دانم چطور هست!»پیشتر عبدالحسین روح الامینی که ا سفند سال گذشته از ابلاغ حکم دو سال حبس دادستان سابق تهران خبرداده بود، روز سه شنبه در گفت و گو با خراسان از اجرا نشدن این حکم خبرداده بود. در عین حال یک منبع مطلع دیگر نیز به خراسان اعلام کرده بود که مرتضوی تحت نظر است و این حکم اجرا خواهد شد .

نظرات بینندگان