arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷

سردار نقدی: پیام‌رسان‌های خارجی از اعضای خود بردگی می‌کشند

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شبکه‌های پیام رسان داخلی باید امنیت شبکه‌ها را به حدی افزایش دهند که اطلاعات مخاطبین آن‌ها محفوظ بماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سردار نقدی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تکریم و معارفه جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: هرکس ایرانی است و تابعیت ایران را داشته باشد از اینکه تمام دست‌اندرکاران و مدیران یک شبکه پیام رسان در داخل کشور باشند، قطعا احساس امنیت بیشتری می‌کند تا اینکه سازمان‌های جاسوسی و دشمنان ملت ایران چنین شبکه‌ای داشته باشند.

به گزارش انتخاب؛ وی گفت: به عبارت دیگر هرکس عرق ایرانی داشته باشد برای فعالیت در چنین شبکه‌هایی احساس امنیت بیشتری می‌کند تا اینکه در شبکه‌ای حضور داشته باشد که بیگانگان مدیریت آن را بر عهده دارند؛ کسانی که چهار دهه است هر کاری توانستند علیه ملت ایران کوتاهی نکردند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: البته آنها در جنگ روانی و شایعات فضا را به گونه‌ای منقلب می‌کنند که گویا پیام رسان های خارجی محیط امن‌تری برای فعالیت ایرانی‌هاست؛ با این حال این را هم باید گفت که شبکه‌های پیام رسان داخلی باید امنیت شبکه‌ها را به حدی افزایش دهند که اطلاعات مخاطبین آن‌ها محفوظ بماند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: وقتی مقام معظم رهبری فتوا دادند که استفاده از بمب اتم حرام است، در واقع پاسخ به شایعاتی بود که عنوان می‌کردند ایران دنبال بمب هسته‌ای است؛ پس حفظ اسرار مخاطبین شبکه‌های پیام رسان داخلی نیز چنین حکمی دارد چون برای حفظ اسرار در اسلام تاکیدات بسیاری وجود دارد.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه پیام‌رسان‌های خارجی از اعضای خود بردگی می‌کشند، تصریح کرد: ما تمام سوئیچ‌ها و فیبرهای نوری را نصب می‌کنیم و می‌کشیم؛ اما با وجود همه این زحمات و هزبنه‌هایی که انجام می‌دهیم، بهره آن را دشمنان می‌برند و ما برغم همه پیشرفت‌هایی که در کشور داریم در شبکه‌های پیام رسان که مدیریت آن در دست بیگانگان است، فعالیت می‌کنیم؛ لذا امیدواریم آثار سوء فعالیت ایرانی‌ها در شبکه‌هایی که مدیریت آن‌ها در دستان خارجی‌هاست را برخی‌ها متوجه شوند و هر چه زودتر برای آن اندیشه کنند.

نظرات بینندگان