arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

لیلاز: خروج جهانگیری از تلگرام به منزله رضایت از مصوبه کوچ از این پیام رسان نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی ابلاغیه امروز معاون اول رئیس جمهوری در خصوص مهلت یک هفته‌ای همه دستگاه‌های دولتی برای کوچ به پیام‌رسان‌های داخلی، سعید لیلاز تحلیلگر سیاسی طی یادداشتی که برای جماران ارسال کرد، نوشت:

من خودم عضو هیچ شبکه مجازی اجتماعی، اینترنتی و.. نبوده و نیستم. با اندکی غور در سایتها امروز دریافتم که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت که کلیه دستگاه های دولتی را موظف به ارائه خدمات از طریق پیام رسان های اجتماعی داخلی نموده، ابلاغ کرده است. به دنبال خروج خود او از کانالش، به عنوان ابلاغ کننده دستور که علی القاعده غیر از این نمی توانسته باشد، موجی از واکنش های منفی اغلب کاربران این شبکه را علیه خود و اقدام و ابلاغش به راه انداخته اند.

بدون همراهی مردم که بیشتر کاربران شبکه های مجازی نیز از آنها هستند، جهانگیری نمی تواند کاری از پیش ببرد اما همین مردم شریف که همواره با تحمل همه نامرادی ها و نامردی ها پشت اصلاح طلبان و دولت و روحانی و جهانگیری را خالی نکرده اند و بلکه اصل و محور آن بوده و هستند؛ به خوبی می دانند که جهانگیری خود نیز اساساً در شورای عالی فضای مجازی که مرجع و تصمیم گیر اصلی وضع قوانین و مقررات در حوزه فضای مجازی است، عضویت و مدخلیتی ندارد اما او به عنوان معاون اول رئیس جمهوری مسئول و ناگزیر از ابلاغ مصوبات هیأت دولت است و این اقدام او به هیچ وجه به منزله رضایت او از این مصوبه نیست.

نظرات بینندگان