arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷

سنسور رنگ هوشمند/ارائه رنگ دقیقا بر اساس خواسته کاربر

سنسور رنگ  نیکس مینی یک گجت هوشمند است که کار افراد را برای انتخاب رنگ دلخواه برای تزئین دیوارها ساده می کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سنسور رنگ  نیکس مینی یک گجت هوشمند است که کار افراد را برای انتخاب رنگ دلخواه برای تزئین دیوارها ساده می کند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گجت فلاو، سنسور هوشمندانتخاب رنگ یکی از جدیدترین محصولاتی است که برای اغلب افرادی که اهل تنوع هستند مناسب است.

 یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول این است که می توان هر رنگی را که روی سنسور نیکس مینی،قرار دارد انتخاب کرد و سپس به سرعت همان رنگ را طراحی و بر اساس آن فرمول دریافت کرد.سنسور رنگ هوشمند/ارائه رنگ دقیقا بر اساس خواسته کاربر

 

برای مثال فرض کنید به خانه یکی از دوستانتان رفته اید و دوست دارید خانه خود را دقیقا به رنگ دیوارهای آن ها در بیاورید. در چنین شرایطی تنها کافیست دستگاه هوشمند نیکس مینی را روی دیوار بگیرید تا برترین تجربه تطابق رنگ را مشاهده کنید. این ابزار سطوح رنگ پذیر در هر بخشی را نیز تشخیص می دهد و امکان رنگ کردن سریع را برای کاربر فراهم می کند. برنامه رنگبندی این گجت با دستگاه های اندرویدی و مبتنی بر سیستم عامل ios  سازگاری دارد.

سنسور رنگ هوشمند/ارائه رنگ دقیقا بر اساس خواسته کاربر

نیکس مینی یک ابزار قدرتمند است که  می تواند از سوی طراحان، نقاشان و صاحب خانه ها  پرکاربرد باشد. ابعاد این محصول بسیار کوچک است و در نتیجه به راحتی حمل می شود. جالب است بدانید این ابزار می تواند بیش از 10 هزار نوع رنگ را تشخیص داده و فرمول رنگ مناسب را مطابقت دهد .

بخش غیررایگان این برنامه نیز به شما امکان می دهد هماهنگی های رنگی  را  نیز بیابید، پالت های سفارشی را ذخیره کنید، و حتی نزدیک ترین فروشگاه رنگ را پیدا کنید.قیمت این محصول 100 دلار است.

نظرات بینندگان