arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۷

واکنش علم الهدی به برخورد نامناسب اخیر گشت ارشاد: ناجا نباید با خطای یک مأمور زیر سؤال برود؛ آن هم بابت مقابله با یک منکر شرعی / ندا بر ضد قرآن و فریضه «امر به معروف و نهی از منکر»، آن هم در مجلس؟ / وزیر و وکیل برای حمایت از یک خانم بی‌حجاب راه افتادند

علم الهدی امام جمعه مشهد به ماجرای برخورد نامناسب اخیر گشت ارشاد واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش علم الهدی به برخورد نامناسب اخیر گشت ارشاد: ناجا نباید با خطای یک مأمور زیر سؤال برود؛ آن هم بابت مقابله با یک منکر شرعی

علم الهدی امام جمعه مشهد به ماجرای برخورد نامناسب اخیر گشت ارشاد واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام علم الهدی گفت: خطای خطاکار باید جبران شود اما نیروی انتظامی که این همه در مهالک مختلف به فریاد مردم رسیده، با خطای یک مأمور نباید زیر سؤال قرار بگیرد؛ آن هم در زمینه مقابله با یک منکر شرعی.

وی اضافه کرد: پلیسی در اجرای برنامه پلیسی خود خطا کرده و باید به آن رسیدگی شود، حال یک‌باره همه دستگاه‌های کشور راه می‌افتند تا بعد از این کسی با بی‌حجاب برخورد نکند. یعنی چه؟ ندا بر ضد قرآن و ندا بر ضد فریضه بر امر به معروف و نهی از منکر آن هم در مجلس؟

علم الهدی ادامه داد: وزیر و وکیل راه می‌افتند و دستگاه‌ها و مسئولان هم همین‌طور که به خانم بی‌حجاب اهانت شده و پلیسی در برخورد اشتباه کرده است. خب خطا را جبران کنید. نیروی انتظامی با خطای یک مامور و یک پلیس در یک مسئله منکر شرعی باید زیر‌سئوال برود؟

وی همچنین با اشاره به ماجرای برج سلمان مشهد گفت: اخیرا در شهر امام رضا(ع)، فاجعه اسفباری اتفاق افتاد،من در گذشته عرض کرده بودم که امام رضا(ع) امروز هم غریب الغرباست. هتک حرمت امام رضا(ع) انجام شده و هیچکس ککش نگزیده.

علم الهدی اضافه کرد: در این شهر و این استان، مسؤولان در همه حوزه های امنیتی، سیاسی و مدیریت اجرایی، ابتدا حکم خادمی امام رضا(ع) را دارند و این درست نیست که یک مسؤول فجایع و گناهان را ببیند و عکس العمل نشان ندهد.

وی ادامه داد: این دور از مقام خادمی مسؤولان برای امام رضا(ع) است. شما متدین هستید و وظیفه حداقلی یک متدین این است که در برابر گناه واکنش نشان دهد.

نظرات بینندگان