arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

برکناری مدیران صندوق بازنشستگی کشوری به سبك احمدی‌نژاد!

به رغم رهایی ربیعی از تیغ تیز استیضاح کنندگان ظاهرا قرار نیست مشکلات این وزیر پایانی داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رفتار تقی‌زاده، مدیر عامل صندوق کشوری در برکناری مدیران اصلاح طلب و جایگزینی مدیران احمدی‌نژادی دردسر جدید برای آقاي وزير شده است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین مدیر کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری در تعطيلات نوروزی بدون هیچ مذاکره از پیش و در حالیکه در مرخصی بودند برکنار شدند!

گزارشها حاكي از آن است جمشید تقی زاده مدیر عامل صندوق طی دوماه گذشته تلاش وافری را برای بازگشت عناصر احمدی نژادی به خرج داده است و نجات امینی معاون پیشین اقتصادی سازمان تامین اجتماعی و امضا کننده توافق با بابک زنجانی برای فروش اموال شستا را به عنوان معاون اقتصادی صندوق گمارده است

محمد رضا افشار که فعالیت خود در صندوق بازنشستگی کشوري را با سمت های پایین شروع کرد و در نهایت در دوران احمدی نژاد به معاونت اداری و مالی صندوق رسیده بود نیز به عنوان مدیر کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی به کار گرفته شده است!

تقی زاده که خود در دوران احمدی نژاد به ریاست هیات مدیره صندوق رسیده بود ظاهرا با فراخوانی نیروهای دوران احمدی نژاد درصدد تشکیل تیم همان دوران برآمده.

تقی زاده همچنین فروغی معاون اقتصادی صندوق در دوران احمدی نژاد را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در حوزه سرمایه گذاری منصوب کرده است.

باید دید ایا این تصمیم های جهت دار که با نگاه حذفی گاها نیروهای کار آمد اتخاذ مي شود ایا با اطلاع وزیر رفاه صورت میگرد یا تعمدی برای دلسرد کردن اقای وزير با برخی رفتارهای نابخردانه صورت ميگيرد؟

نظرات بینندگان