arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تصادف مینی ون «وایمو» تا سرمایه گذاری فیسبوک در حوزه هوش مصنوعی

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

بسیاری از شرکت های فناوری مطرح ایالات متحده در راستای حمایت از کودکان اقدام به ارائه گهواره هوشمندی به کارمندان خود می کنند که 1200 دلار قیمت دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مرورگر کروم به زودی شاهد تغییراتی قابل توجه خواهد بود. برای مثال قرار است نوار جستجوی این مرورگر تصویر محور شده و عملکرد توصیفی قدرتمند تری داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک مینی ون خودران از مجموعه خودروسازی وایمو در مسیر خود در جاده ای در آریزونا تصادف کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل قوانینی سختگیرانه را برای تبلیغات سیاسی ایالات متحده وضع می کند.قوانینی که احتمالا از پیش از انتخابات میان دوره ای 2018 اجرایی خواهند شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک در تلاش است تا دانش خود را در حوزه هوش مصنوعی ارتقا دهد. این شرکت 2 مرکز جدید مرتبط با هوش مصنوعی را در نزدیکی سیاتل و پتزبورگ احداث کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پژوهشگران دانشگاه تورنتو نوعی پرینتر سه بعدی طراحی کرده اند که می توان به سهولت جای انواع زخم را پوشش دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ربات های هوشمند روز به روز در مشاغل بیشتری جای می گیرند و تخصص هایی متعدد تر را به خود اختصاص می دهند. با این وجود برخی از کارشناسان دنیای فناوری معتقدند این روند همیشه مفید نیست .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سرمایه گذاری  برکشایر هاتاوی که زیر نظر وارن بافت کار می کند، در یک اقدام قابل توجه 75میلیون سهم اپل را خریداری کرد. این موضوع مدیرعامل اپل را به شدت هیجان زده کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان