arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

شناسایی و دستگیری گرداننده صفحه غیراخلاقی در آستانه اشرفیه

فردی که در پوشش پیام‌رسان موبایلی خارجی با بیش از 3000 دنبال‌کننده، اقدام به انتشار محتوای غیر اخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال می‌کرد، در آستانه اشرفیه شناسایی و دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فردی که در پوشش پیام‌رسان موبایلی خارجی با بیش از 3000 دنبال‌کننده، اقدام به انتشار محتوای غیر اخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال می‌کرد، در آستانه اشرفیه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «محمدخانی» در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای مقابله با جرائم علیه اخلاق و عفت عمومی، کارشناسان تیم رصد این پلیس، صفحه‌ای را با بیش از 3 هزار دنبال کننده در پیام رسان موبایلی خارجی شناسایی کردند که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیر اخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال می‌کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: با شناسایی صفحه غیراخلاقی، تلاش برای احراز هویت واقعی گرداننده اصلی صفحه مذکور به صورت ویژه در دستورکار این پلیس قرار گرفت .

محمدخانی گفت: با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده مدیر اصلی صفحه غیراخلاقی در پیام‌رسان موبایلی خارجی که مردی 25 ساله بود شناسایی شده و ضمن اخذ مجوزهای لازم قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان آستانه اشرفیه دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آستانه اشرفیه معرفی و تحویل داده شد.

محمدخانی در این راستا به آن دسته از افرادی که در پوشش شبکه‌های اجتماعی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داد و افزود: برخورد پلیس فتا با اینگونه هنجار شکنان برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود .

نظرات بینندگان