arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

اظهارات هشدار آمیز وزیر ارتباطات: ایجاد انحصار برای صدا و سیما را قبول نداریم

اگر ویدئو خانگی را با سی دی بفروشند باید از وزارت ارشاد مجوز بگیرد ولی اگر بخواهد همان را در فضای مجازی منتشر کند باید از صدا و سیما مجوز بگیرد؟ ما این موضوع را قبول نداریم و پیگیری می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه صوت و تصویر فراگیر باید تعریف شود گفت: اگر ویدئو خانگی را با سی دی بفروشند باید از وزارت ارشاد مجوز بگیرد ولی اگر بخواهد همان را در فضای مجازی منتشر کند باید از صدا و سیما مجوز بگیرد؟ ما این موضوع را قبول نداریم و پیگیری می کنیم.

محمد جواد آذری جهرمی با انتقاد از صدا و سیما تصریح کرد: اگر کسی بخواهد تلویزیون اینترنتی راه بیندازد، بله از صدا و سیما مجوز بگیرد ولی هر پادکست را نمی‌توان صوت و تصویر فراگیر تعریف کرد.

جوان ترین وزیر کابینه دوازدهم با اعلام اینکه برخی با توسعه کسب و کار های نوپا مخالف هستند گفت: این کشور برای همه ماست و در آن قانون جاری است و باید ببینیم قانون چه می گوید.

آذری جهرمی تاکید کرد: ما می‌توانیم کشور خودمان را بسازیم و تا کنون هم توانسته ایم و باید اختلافات برای حذف یکدیگر را کنار بگذاریم و همه با هم تلاش کنیم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم

نظرات بینندگان