arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

نایب قهرمان پارالمپیک: به پیشنهاد تابعیت قطر و آذربایجان پاسخ منفی دادم

سجاد محمدیان نایب قهرمان پرتاب وزنه کلاس F42 جهان، پارالمپیک 2016 و قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: به پیشنهاد تابعیت قطر و آذربایجان پاسخ منفی دادم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب قهرمان پرتاب وزنه کلاس F42 جهان، پارالمپیک 2016 و قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: به پیشنهاد تابعیت قطر و آذربایجان پاسخ منفی دادم.

سجاد محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر چند امکانات اینجا کم است اما به عشق مردم و برای بالا بردن پرچم کشورمان با جان و دل تمرین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قبل از پارالمپیک ریودوژانیرو از چند کشور ازجمله قطر و جمهوری آذربایجان پیشنهاد داشتم که با نام این کشورها در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کنم، اضافه کرد: این پیشنهادها را رد کردم و به عشق مردم و پرچم ایران جنگیدم و نایب قهرمان ریو شدم.

محمدیان در پاسخ به پرسشی که مبلغ پیشنهاد آنها چقدر بود؟ گفت: با خودم و مربی‌ام مصطفی بهرامی صحبت کردند و قطری‌ها گفتند تا کسب سهمیه پارالمپیک سه میلیارد تومان هزینه می‌کنند و در صورت کسب مدال هم پاداش ویژه می‌دهند.

این ورزشکار لرستانی تأکید کرد: از نپذیرفتن این پیشنهادهای تابعیت هرگز پشیمان نیستم و افتخار می‌کنم که سرباز کوچکی برای ایران بزرگ هستم و می‌توانم با نام کشورم افتخار کسب کنم.

وی بیان کرد: امیدوارم مسئولان ورزشکاران را حمایت کند تا به چنین پیشنهادهایی فکر نکنند.

محمدیان گفت: برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا آماده می‌شوم و چون رکورددار دوره قبلی این رقابت‌ها در اینچئون هستم می‌خواهم در این دوره هم خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنم.

نظرات بینندگان