arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

«باشو غریبه کوچک» در راه آمریکا

«باشو، غریبه کوچک» بهرام بیضایی روز 29 اردیبهشت در بخش غیررقابتی (جشن سینمای ایران) جشنواره UCLA آمریکا به نمایش در می‌آید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«باشو، غریبه کوچک» بهرام بیضایی روز 29 اردیبهشت در بخش غیررقابتی (جشن سینمای ایران) جشنواره UCLA آمریکا به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فیلم 120 دقیقه‌ای که از تولیدات سال 1364 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است با بازی هنرمندانه «عدنان عفراویان» ساعت 19:30 روز 29 اردیبهشت در سالن تئاتر بیلی‌وایدر این جشنواره حضور جهانی دیگری را تجربه می‌کند.

بر اساس این گزارش، در بخش «جشن سینمای ایران» فیلم‌های دیگری همچون «24 فریم» زنده‌یاد عباس کیارستمی در روزهای دیگر برای تماشاگران به نمایش گذاشته می‌شود.

جشن سینمای ایران از 8 تا 29 اردیبهشت (28 آوریل تا 19 مه 2018) سال جاری از سوی مرکز آرشیو فیلم و تلویزیون دانشگاه UCLA کالیفرنیا برگزار می‌شود.

مرکز آرشیو فیلم و تلویزیون دانشگاه UCLA، دومین مرکز آرشیو تصویر متحرک در ایالات متحده پس از کتابخانه کنگره و بزرگ‌ترین آرشیو رسانه‌های دانشگاهی در جهان است. در این آرشیو فیلم‌ها جمع‌آوری و حتی ترمیم شده و به نمایش در می‌آید.

این مرکز بهترین منبع برای تحقیقات فیلم‌ها محسوب می‌شود و می‌توان در آن برنامه‌های عمومی آرشیو را در تئاتر بیلی‌وایلدر، روستای وستوود، لس‌آنجلس دید. علاوه بر این، فیلم‌هایی که مجوز از آرشیو دارند، در بسیاری از پروژه‌های قابل توجه در صفحه نمایش بزرگ، تلویزیون و سایر رسانه‌ها نیز به نمایش در آمده است.

نظرات بینندگان