arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دستگیری «رابین هود»دنیای تکنولوژی تا مشکل صفحه کلید «مک بوک»

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

یک هکر جوان آمریکایی که از سوی همکلاسی های خود با نام "رابین هود" مشهور شده بود دستگیر شد. او عادت داشت دوستان خود را از مردودی نجات دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تغییر لوگوی گوگل به مناسب روز مادر، امسال با یک لوگوی بسیار معنادار همراه شد. این لوگو طرحی از یک نقاشی کودکانه است .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک بانک آنلاین آلمانی تصمیم گرفته از بیت کوین برای انتقال وام استفاده کند. این موضوع به مشتریان علاقه مند به معاملات با ارز دیجیتال فرصت هایی تازه خواهد داد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

باتری جدید و عظیمی که تسلا برای استرالیا طراحی کرده است، موفق شده هزینه های خدمات را تا 90 درصد کاهش دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

صفحه کلید مک بوک های اپل موسوم به «باترفلای» سوژه اعتراض کاربران شد.اکثر شاکیان از عملکرد ضعیف این صفحه کلید شکایت دارند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کمپانی چینی «ZTE» پس از مواجه شدن با تحریم های سنگین ایالات متحده، همچنان برای حضور در بازار مبارزه می کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در شرایطی که شرکت هایی مثل اپل، اینتل، مایکروسافت و اوبر به زودی محصولاتی مثل هواپیماهای بدون سرنشین خود  را برای طیف وسیعی از وظایف از جمله تحویل غذا ، بسته بندی غذا و  نقشه برداری دیجیتال  طراحی می کنند، برخی کشورها نیز در حوزه ربات های صنعتی رکورد دار هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان