arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

روحانی خطاب به سفیر جدید لبنان در تهران: از لبنان برای مقاومت در برابر اقدامات تجاوزکارانه اسراییل حمایت می‌کنیم

رئیس جمهور گفت: امیدواریم این انتخابات، وحدت در لبنان را بیش از پیش تقویت ، روند شکوفایی اقتصادی این کشور را فراهم و روابط تهران – بیروت را مستحکم تر سازد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس جمهور ، روابط ایران و لبنان را در طول تاریخ عمیق ، دوستانه و صمیمانه خواند و تاکید کرد: ایران از گسترش و تعمیق روابط در همه عرصه ها با لبنان استقبال می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه هنگام دریافت استوار نامه "حسن عباس" سفیر جدید لبنان در تهران، با اشاره به اهمیت حفظ امنیت و ثبات لبنان به عنوان یک کشور بسیار مهم خاورمیانه گفت: جمهوری اسلامی ایران به حمایت های خود از دولت و ملت لبنان برای مقاومت در برابر گروه های تروریستی و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و مذاهب مختلف در لبنان، انتخابات اخیر در این کشور را نشان دیگری از اداره لبنان براساس مردمسالاری و نظر مردم دانست و گفت: امیدواریم این انتخابات، وحدت در لبنان را بیش از پیش تقویت ، روند شکوفایی اقتصادی این کشور را فراهم و روابط تهران – بیروت را مستحکم تر سازد.

"حسن عباس" سفیر جدید لبنان در تهران نیز در این دیدار با تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور ، تاکید کرد که لبنان مصمم است روابط خود را با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها گسترش و توسعه دهد.

نظرات بینندگان