arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رسوایی جدید فیسبوک تا تغییرات فضای ابری گوگل

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

 

چین نخستین بانک رباتیک خود را موسوم  به 'اژدهای کوچک " در شانگهای افتتاح می کند.این بانک رباتیک شامل چندین ربات هوشمند است که می توانند به مشتریان خدمات حرفه ای ارائه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارش های جدید حکایت از آن دارند که اطلاعات مرتبط با 3 میلیون کاربر فیسبوک در معرض دید عموم قرار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آمازون سیاست های جدیدی را برای ترویج تنوع هیات مدیره اتخاذ می کند. این برنامه ها با هدف افزایش فروش و احترام به حقوق اقلیت ها انجام می شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

از روز گذشته ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد یک موبایل آیفون در فروشگاه تعمیرات در«لاس وگاس» منفجر می شود. اما آیا مقصر این انفجار واقعا موبایل است یا رفتار کاربر منجر به این ماجرا شده است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل در حال ایجاد تغییراتی در برنامه های ذخیره سازی خود است، تغییراتی که می توانند منجر به  تغییراتی در برنامه های کاربران شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک طی سه ماه اول سال 2018  اقدام به حذف  583 میلیون حساب جعلی کاربران خود کرده است. این رقم بیش از یک چهارم از کاربران 2.2 میلیاردی فعال فیس بوک را شامل می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تسلا یک شرکت تولید خودروی هوشمند الکتریکی در چین ثبت کرده است. به نظر می رسد هدف از تاسیس این شرکت، همراهی تسلا با بازار رو به رشد چین است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک شرکت ژاپنی اقدام به طراحی نوعی ربات کرده که می تواند وظایف متعددی را بر عهده بگیرد.از صحبت کردن با مشتریان تا فروش محصولات. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان