arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

قلعه نویی: امروز یک فوتبال بحرینی دیدیم / آقای سلطانی‌فر مبارکت باشد، پدر ورزش ایران تبریک، آقای تاج مبارکت باشد!

امیر قلعه نویی بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا که منجر به حذف این تیم شد، در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت: " این فوتبال تبریک ندارد. من برد استقلال را به وزیر محترم ورزش و آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال تبریک می گویم که همیشه این تیم ها را حمایت کردند. امروز شاهد یک فوتبال بحرینی بودیم. چراکه هفت یا هشت دقیقه باید وقت تلف شده اعلام می شد. اگر امروز داوری از شرق آسیا قضاوت دیدار را بر عهده داشت، عیار واقعی تیم ها مشخص می شد. در هر حال من به استقلالی ها تبریک می گویم اما به این فوتبال نه. "
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قلعه نویی: امروز یک فوتبال بحرینی دیدیم / آقای سلطانی‌فر مبارکت باشد، پدر ورزش ایران تبریک، آقای تاج مبارکت باشد!امیر قلعه نویی بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا که منجر به حذف این تیم شد، در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت: " این فوتبال تبریک ندارد. من برد استقلال را به وزیر محترم ورزش و آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال تبریک می گویم که همیشه این تیم ها را حمایت کردند. امروز شاهد یک فوتبال بحرینی بودیم. چراکه هفت یا هشت دقیقه باید وقت تلف شده اعلام می شد. اگر امروز داوری از شرق آسیا قضاوت دیدار را بر عهده داشت، عیار واقعی تیم ها مشخص می شد. در هر حال من به استقلالی ها تبریک می گویم اما به این فوتبال نه. "

او ادامه داد: " در طول یک هفته گذشته بارها به ناموس ما توهین شد. حالا اما دیدند که دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. به چیزی که می خواستند رسیدند و سر یک تیم شهرستانی بریده شد. ولی بدانیم خدایی آن بالا وجود دارد و جواب این اتفاقات را خواهد داد. حالا بعد از این برد قلعه نویی خوب می شود و دیگر کسی نمی گوید بازیکن ما فلان بازیکن را زد. باز هم می گویم که به فوتبال تبریکی ندارم که بگویم. اما به آقایان سلطانی فر و تاج و کی روش تبریک می گویم.

قلعه نویی اضافه کرد: " ما امروز دو نفر یعنی داور و تیام را نتوانستیم کنترل کنیم. به تیام تبریک می گویم که سطح بالایی را به فوتبال ایران آورده. همچنین به داور بابت صعود استقلال و البته باز هم می گویم به رئیس فدراسیون و وزیر ورزش هم تبریک می گویم. "

قلعه نویی در پایان گفت: " کمی وقت برای ریکاوری نیاز داریم تا درباره آینده تصمیم بگیریم. دوباره در پایان تکرار می کنم این فوتبال تبریک ندارد. استقلال و پرسپولیس برای کیست؟ بلی. وزارت ورزش. تمام شد و رفت و به همه آنها تبریک می گویم. اما این معرفت نبود سر یک تیم شهرستانی بریده شود. من حتی با اختلاف چهار یا پنج گل هم باختم اما اینطور بازی نکردم. امروز کاملا شاهد یک فوتبال بحرینی بود. درباره هواداران هم حرف های من همان هایی است که دیروز زدم. ما از اول بازی با سوتی که داور زد فهمیدیم چه بلایی قرار است سرمان بیاید. دیروز از باشگاه خواستم تا به ای اف سی نامه بزنند تا مثل دیدار پرسپولیس داور از شرق آسیا باشد اما نشد. "

نظرات بینندگان