arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از همکاری زوج اوباما با نتفلیکس تا هوش مصنوعی مایکروسافت

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

شرکت مایکروسافت با سیمنتک در حوزه هوش مصنوعی همکاری خواهد کرد. این موضوعی است که به طور اخص در حوزه انواع مکالمات و قابلیت های مکالمه این شرکت مرتبط می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

لوگوی امروز جستجوگر گوگل، به ابراهام اورتلیوس اختصاص دارد. جغرافی دان و نقشه نگار سرشناسی که اطلس های جغرافیایی امروز را مدیون او هستیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کشورچین قصد دارد به زودی اقدام به ساخت  یک پل برای چرخش دور ماه کند. پلی که می تواند بخشی از ایده های بلندپروازانه دولتمردان این کشور باشد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج یک پژوهش علمی نشان می دهد که ربات ها نیز می توانند مثل انسان ها دارای وجدان اخلاقی باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کوالکام به پروژه «Terragraph» فیس بوک می پیوندد تا وای فای پرسرعت را به مناظق محروم اختصاص دهد . این پروژه ابتدا از ایالات متحده آغاز می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

قرار است نشست پارلمان اروپا و مارک زاکربرگ به صورت زنده پخش شود.این خبری است که تعجب بسیاری از اهالی رسانه و فناوری را برانگیخته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک مهندس جوان و 27 ساله سابق فیسبوک یک راه فوق العاده جالب را برای برای محافظت از کامپیوترهای شخصی مک در برابر هکرها بدون کمک گرفتن از اپل ابداع کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

باراک و میشل اوباما  یک قرارداد چند ساله را برای ساخت فیلم و مستند با نتفلیکس امضا کردند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان