arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از حمله شدید هکری به «روترها» تا خسارت 3 میلیارد دلاری به « ZTE»

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

فیسبوک در جدیدترین به روز رسانی خود، یک ویژگی جدید را ارائه کرده است. کاربران می توانند از طریق این ویژگی به قابلیت هایی فراتر از معاشرت با دوستان دست یابند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

موج حمله شدید هکرها باعث شده تا این لحظه بیش از 500 هزار روتر آلوده شوند، موضوعی که حتی می تواند موجب قطعی اینترنت شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مسئولان "دیزنی لند" روند ساخت شهرکی فناورانه و اختصاصی ویژه شخصیت های سری فیلم های جنگ ستارگان را آغاز کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طبق گزارش های جدید، شرکت  ZTE انتظار دارد که به دلیل ممنوعیت  فعالیت با غول های فناوری ایالات متحده، حداقل 3 میلیارد دلار ضرر داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک زاکربرگ توسط اتحادیه اروپا در خصوص مداخلاتش در انتخابات و داده کاوی اطلاعات مخاطبان مورد پرسش قرار گرفت. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تا سال 2020 نقشه های هوشمند تحولی خیره کننده را تجربه خواهند کرد. این نقشه ها قرار است با کیفیت فوق العاده HD طراحی و عرضه شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دوربین های مبتنی بر هوش مصنوعی و مدار بسته چین بار دیگر موفق شدند یک مظنون را از بین صدها نفر شناسایی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به گفته FBI، تعداد تهدیدهای انجام شده از طریق اطلاعات رمزگذاری شده تلفن همراه به طور مکرر افزایش پیدا می کند و در نتیجه این سازمان بار دیگر بر لزوم دستیابی به اطلاعات شخصی کاربران تاکید کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان