arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷

نخستین نهادی که درگذشت ناصر ملک‌مطیعی را تسلیت گفت

در پی درگذشت ناصر ملک‌مطیعی کانون کارگردانان سینمای ایران در بیانیه‌ای نوشت: سینمای ایران بار دیگر یکی از هنرمندان محبوب و با ارزش خود را ازدست داد. دیشب ناصر ملک مطیعی ستاره سال‌های سال سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از پرده سینما، اما در اوج احترام و محبوبیتی که شایسته‌اش بود، در سن هشتاد و هشت سالگی با دنیای زندگان و دنیای سینما وداع کرد. او در سال‌های دور عاشقانه در این سینما بازی کرد و فیلم ساخت، و در حالی که درسال های پس از انقلاب با آرزوی فعالیت در این حرفه تنها با حسرت به نظاره سینمای ایران نشسته بود، دوستدارانش در آرزوی دیدن دوباره‌اش بر پرده سینما و یا صفحه تلویزیون ماندند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

در پی درگذشت ناصر ملک‌مطیعی کانون کارگردانان سینمای ایران بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، کانون کارگردانان سینمای ایران نخستین نهادی است که به درگذشت ناصر ملک‌مطیعی واکنش نشان می‌دهد. در متن بیانیه‌ کانون کارگردانان سینمای ایران آمده است:

«سینمای ایران بار دیگر یکی از هنرمندان محبوب و با ارزش خود را ازدست داد. دیشب ناصر ملک مطیعی ستاره سال‌های سال سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از پرده سینما، اما در اوج احترام و محبوبیتی که شایسته‌اش بود، در سن هشتاد و هشت سالگی با دنیای زندگان و دنیای سینما وداع کرد. او در سال‌های دور عاشقانه در این سینما بازی کرد و فیلم ساخت، و در حالی که درسال های پس از انقلاب با آرزوی فعالیت در این حرفه تنها با حسرت به نظاره سینمای ایران نشسته بود، دوستدارانش در آرزوی دیدن دوباره‌اش بر پرده سینما و یا صفحه تلویزیون ماندند.

کانون کارگردانان سینمای ایران فقدان این بازیگر و کارگردان سینما را که همواره تصویر کننده مروت و مردانگی در سینمای ایران بود به خانواده محترمش، همه بازیگران سینما، کارگردانان سینمای ایران و همه دلسوختگان این سینما تسلیت می‌گوید. آرزو می‌کنیم که پس از این، قدر هنرمندان این مرز و بوم را در زمانی که در کنار ما هستند بیشتر بدانیم تا این گونه دچار حسرت از دست دادنشان نشویم.»

نظرات بینندگان