arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودروی برقی جدید لامبورگینی تا نسخه جدید تبلت سونی

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

علاقه مندان به فیلم های علمی و تخیلی اغلب با نام مشاهیری مثل استیون اسپیلبرگ، ریدلی اسکات و یا واچوفسکی ها آشنا هستند. در اغلب فیلم های تخیلی ربات ها نقشی پررنگ دارند. خانه های فیلم های تخیلی سرشار از آرزوهای بشر است و آسمان میزبان خودروهای پرنده است. مضاحبه ما را در این مورد اینجا بخوانید.

مدتی است که ساخت سریال مشهور و محبوب "Expanse" ؛ «گستره» با مشکلاتی مواجه شده است. اما جف بزوس وعده داد که از فصل چهارم این سریال پشتیبانی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بنیانگذار بازی محبوب آتاری درگذشت. وی که تد دبنی،نام داشت در سن 81 سالگی زندگی را بدرود گفت . مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ردیاب کیفیت خواب موسوم به «SleepSensor»ابزاری کاربردی برای افرادی است که با انواع اختلالات خواب رو به رو هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک دستگاه آمازون اکو مخفیانه مکالمه ای خانوادگی را ضبط کرد و آن را به یک فرد تصادفی در لیست تماس خود ارسال کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران دانشگاه ایلینویز موفق به تولید نوعی چاپگر شده اند که می تواند به شکل سه بعدی ارگان های حیاتی بدن را پرینت بگیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خودروی لامبورگینی برقی حاوی باتری نخواهد بود، این موضوعی است که اخیرا از سوی ماریزیو ریگیانی مهندس ارشد لامبورگینی مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نزدیک ترین نسخه دیجیتالی به کتاب و دفتر از سوی کمپانی سونی معرفی شد. این تبلت کتابخوانی نسبت به نسخه های پیشین مزیت هایی ویژه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان