arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اظهارات اردوغان در خصوص اوبر تا هراس لس آنجلسی ها نسبت به اقدامات ایلان ماسک

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شهروندان لس آنجلسی نسبت به ریسک ساخت تونل زیر زمینی ایلان ماسک که تحت پروژه بورینگ در دست ساخت است معترض شده اند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آمازون در واکنش به احتمال قطع همکاری گوگل با پنتاگون به اهمیت ایستادگی بر مواضع و کوتاه نیامدن در برابر منتقدین تکنولوژی تاکید کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شارژر بی سیم و پایه دار موسوم به "بلکین" یک محصول متفاوت برای افرادی است که دوست دارند هنگام شارژ گوشی، از امنیت آن اطمینان داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فانوس هوشمند و قابل شارژ موسوم به «لندر کرین» محصولی مفید برای کاربران ماجراجویی است که که عادت دارند به پیاده روی های شبانه رفته و یا در طول سفر شب گردی کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رجب طیب اردوغان در جدیدترین سخنرانی خود تاکید کرد که با اوبر مبارزه می کند، چرا که معتقد است کشورش به این سامانه تاکسی اینترنتی نیازی ندارد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گجت هوشمند "الگاتو" را می توان یک ناظم حرفه ای برای نظارت بر وضعیت کنترل آب مصرفی شهروندان دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک قاضی کانادایی  زنی را به اتهام تماشای ساعت هوشمند اپل در حین رانندگی محکوم شناخته و موظف به پرداخت جریمه کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان