arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

اولین روز بسکتبالیست‌های دختر ایرانی در جام‌جهانی چگونه گذشت؟

دختران بسکتبالیست ایران که برای اولین بار در رقابت های جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان حضور دارند در نخستین بازی خود برابر آمریکا پرافتخار ترین تیم این رقابت ها به میدان رفتند و با نتیجه 21 بر 7 مغلوب این تیم شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران نتیجه دو بازی روز نخست جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان را به حریفان خود واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، دختران بسکتبالیست ایران که برای اولین بار در رقابت های جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان حضور دارند در نخستین بازی خود برابر آمریکا پرافتخار ترین تیم این رقابت ها به میدان رفتند و با نتیجه 21 بر 7 مغلوب این تیم شدند.

ملی پوشان ایران یک ساعت بعد از بازی با آمریکا در دومین بازی خود با اوگاندا به رقابت پرداختند که هرچند برابر این تیم نمایش قابل قبولی از خود نشان دادند اما با نتیجه 18 بر 10 شکست خوردند.

با این نتایج تیم ملی ایران تاکنون در جایگاه سوم گروه خود و بالاتر از آندورا قرار دارد. معصومه اسماعیل زاده، مژگان خدادادی، سعیده علی و کیمیا یزدیان طهرانی چهار بازیکن ایران در این رقابت‌ها هستند.

دختران بسکتبالیست ایران یکشنبه ( 20 خرداد) و در دومین روز رقابت های جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان به مصاف روسیه که مدعی عنوان قهرمانی است و آندورا می روند.

رقابت های جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان از 18 تا 22 خرداد در فیلیپین برگزار می شود که تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در گروه C این رقابت ها با تیم های آمریکا، روسیه، اوگاندا و آندورا هم گروه است. از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقه ها صعود می کنند.

دختران بسکتبالیست ایران با سرمربیگری نیکا بیک لیک لی اولین حضور خود در جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان را تجربه می کنند.

نظرات بینندگان