arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

مارکا: راموس و اینیستا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را به حفظ لوپتگی متقاعد کرده‌اند

مارکا گزارش می‌دهد جو حاکم بر اردوی لاروخا در کراسنودار اصلا جالب نیست و همه چیز به حاشیه رفته است. روبیالس که از زمانبندی اعلام خبر توافق رئال مادرید با لوپتگی به شدت عصبانی است، به صورت جدی تصمیم دارد تا لوپتگی را در فاصله دو روز تا بازی با پرتغال از سمتش اخراج کند. حتی پای بزرگان رختکن تیم نیز به قضیه باز شد. نهایتا به نظر می‌رسد روبیالس با حرف‌های راموس و اینیستا متقاعد شده تا لوپتگی را اخراج نکند. تا دقایقی دیگر لوپتگی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به احتمال فراوان، جولین لوپتگی تا پایان جام جهانی روسیه هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده خواهد داشت.

مارکا گزارش می‌دهد جو حاکم بر اردوی لاروخا در کراسنودار اصلا جالب نیست و همه چیز به حاشیه رفته است. روبیالس که از زمانبندی اعلام خبر توافق رئال مادرید با لوپتگی به شدت عصبانی است، به صورت جدی تصمیم دارد تا لوپتگی را در فاصله دو روز تا بازی با پرتغال از سمتش اخراج کند. تاخیر یک ساعته در کنفرانس نیز به همین دلیل بود و طرفین برای ساعت‌ها با هم حرف زدند.

طرفداری نوشت: حتی پای بزرگان رختکن تیم نیز به قضیه باز شد. نهایتا به نظر می‌رسد روبیالس با حرف‌های راموس و اینیستا متقاعد شده تا لوپتگی را اخراج نکند. تا دقایقی دیگر لوپتگی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کند.

جولین لوپتگی تا آستانه اخراج از تیم ملی اسپانیا هم پیش رفته است!

نظرات بینندگان