arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

پرتغالی ها برکناری سرمربی اسپانیا را جشن گرفت

روزنامه 'آ.س' در خبری نوشت :اعلام برکناری «یولن لوپتگی» سرمربی تیم ملی‌ اسپانیا با خوشحالی در تیم پرتغال همراه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرتغالی ها برکناری سرمربی اسپانیا را جشن گرفت آ.س در این خبر آورده است:پرتغالی ها به گونه ای برکناری لوپتگی را جشن گرفته که گویی اولین گل را به اسپانیا زده اند.در اردوی تیم پرتغال در 'کراتووو' و در حول تیم ملی‌ ، خبر برکناری ، موجب خوشحالی بسیاری شده است .
به گفته این نشریه ، حتی برخی‌ از خبرنگاران پرتغالی پس از شنیدن این خبر که از آن به عنوان 'بمب خبری' یاد می کنند، همدیگر را در آغوش گرفته و به ابراز خوشحالی پرداختند.
این روزنامه افزود :همه موافقند که اقدام «لوییس روبیالس» رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، باعث بی‌ ثباتی در داخل تیم ملی‌ شده چراکه لوپتگی از حمایت بازیکنان نیز برخوردار بود .افزون بر آن ، آنها درک می‌ کنند که کسی‌ که سرمربیگری تیم ملی‌ اسپانیا (فرناندو اییررو )را بر عهده گرفته است ، زمان کافی‌ برای اعمال نظریه های خود به تیم را نخواهد داشت.
به گفته این رسانه ، فراتر از همه اینها ، این اتفاق نظر وجود دارد که اشتباه اصلی‌ ، زمان اعلام خبر جذب لوپتگی از سوی باشگاه رئال مادرید بود .
آس نوشت:در پرتغال از چند روز پیش، یک نگرانی‌ به دلیل مناقشه ای که چهار بازیکن تیم ملی‌ (رویی پاتریسیو ، ویلیام کاروایو، برونو فرناندس و جلسون مارتینس)،با باشگاه اسپورتینگ لیسبون پس از لغو یکطرفه قراردادشان دارند،وجود داشت.
افزون بر این شک و تردید ها در مورد آینده «کریستیانو رونالدو» نیز وجود دارد اما همه این مسائل در جایگاه دوم قرار گرفتند و برکناری لوپتگی برای تقویت روحیه پرتغال در دو روز مانده به مصافش با اسپانیا ، بکار آمده است .
بنابر این گزارش ، باشگاه رئال مادرید اسپانیا سه شنبه شب در سایت رسمی‌ خود اعلام کردکه یولن لوپتگی سرمربی تیم ملی‌ اسپانیا پس از پایان جام جهانی‌ ، به مدت سه سال سرمربی جدید رئال خواهد بود .
مطلع شدن روبیالس از این موضوع باعث خشم وی شد و امروز - چهارشنبه -در یک کنفرانس مطبوعاتی ، ضمن انتقاد از اقدام رئال مادرید و لوپتگی ، وی را برکنار کرد .
اسپانیا و پرتغال روز 15 ژوئن (25 خرداد) در دومین دیدار گروه 'ب' به مصاف همدیگر خواهند رفت .ایران و مغرب که همان روز بازی دارند ، دیگر تیمهای گروه ب هستند .

نظرات بینندگان